“Nimamo nafte, plina in bank, v katere bi nosili svoj denar. Imamo pa izjemno strateško lego, zato naj se Slovenija usmeri v to; holding je predlog o organiziranju dela v tem sektorju. Sanacija Slovenskih železnic (SŽ) pa tukaj nima zveze,” je dejal prometni minister Patrick Vlačič na včerajšnji okrogli mizi o morebitni združitvi Luke Koper, Intereurope in SŽ v Slovenski logistični holding (SLH). Navzočih na okrogli mizi mu ni uspelo prepričati, saj so se strinjali, da gre ravno za reševanje SŽ, ki pa bi pomenilo bodočo “smrt” tudi za preostale člane.
Zlatan Čok, direktor pomorske agencije in špedicije SavicaVeliki špediterji bi se izogibali holdinga in Luke, majhni pa bi morali zapreti svoja vrata.
Izmed treh podjetij, ki naj bi jih združili, najbolje posluje Luka Koper, Intereuropa je v občutljivem finančnem položaju, z bankami se namreč dogovarjajo za prestrukturiranje, je potrdila Tatjana Vošinek Pucer, namestnica predsednika uprave Intereurope, in dodala, da bi lažje shajali s svetovnim strateškim partnerjem s področja logistike.
“Nismo proti holdingu, pa tudi za ne. Upoštevati je treba, da noben izmed bodočih članov SLH ni ekonomsko dovolj močan,” meni Jana Rodica, članica izvršnega odbora društva za pomorsko pravo, kjer jih skrbi tudi za varstvo konkurence in koncesijsko pogodbo Luke za vodenje koprskega pristanišča.
Bojijo se za delavce
“Pridržujemo si pravico, da ocenimo holding kot škodljiv za Luko Koper in zato v to idejo ne verjamemo,” so v izjavi zapisali predstavniki zaposlenih v Luki in se Mednarodni organizaciji delavcev v transportu (ITF), ki jim je obljubila pomoč, zahvalili za podporo.