Po podatkih Slovenske turistične organizacije Velika Britanija spada med ključne trge slovenskega turizma, saj je leta 2009 delež britanskih gostov med vsemi tujimi gosti znašal 4,7 odstotka, kar Veliko Britanijo uvršča na 6. mesto glede na število ustvarjenih nočitev s tujih trgov.
"V programu dela za leto 2011 smo zato oblikovali aktivnosti na podlagi naslednjih petih usmeritev: koncentracija promocije na ključnih emitivnih trgih in razvoj novih trgov in segmentov, krepitev prepoznavnosti in uspešnosti turistične znamke I FEEL SLOVENIA, krepitev spletnega trženja in inovativnih trženjskih prijemov, spodbujanje razvoja in trženja zelenega (trajnostnega) turizma ter krepitev in povečevanje učinkovitosti partnerstva in co-brandinga," so za zurnal24.si zapisali v STO.
Zato bo v prihodnjem letu zelo pomembno, da bodo znali naši turistični delavci s svojo konkurenčno ponudbo privabiti čimveč tamkajšnjih turistov.
Slednjim največ preglavic dela predvsem napoved novih odpuščanj v javnem in zasebnem sektorju in oslabljen funt v primerjavi z evrom, zaradi česar so potovanja v države z evrom dražja.
Tisti turisti, ki se bodo vseeno odločili za potovanje, bodo tako iskali cenejše destinacije ali pa države, kjer evro ni nacionalna valuta.
STO: v napad z marketinškimi akcijami
Kot so za zurnal24.si povedali na Slovenski turistični organizaciji bodo v prihodnjem letu na britanskem trgu skušali zaustaviti negativni trend in utrjevati prepoznavnost Slovenije, predvsem z večjimi marketinškimi akcijami.
Na 31. Svetovni turistični borzi, ki je potekala pretekli teden v Londonu, so predstavniki STO britanskim gostom, novinarjem in poslovnim partnerjem predstavili tudi mesto Maribor in kulturni program, ki bo v Mariboru in partnerskih mestih potekal leta 2012 v času mariborskega predsedovanja Evropski prestolnici kulture.
V STO ob tem obžalujejo poslovno odločitev Adrie Airways za ukinitev predstavništva v Londonu.
Kot smo poročali, so zaradi tega zelo zaskrbljeni blejski turistični delavci, ki pričakujejo manjši obisk britanskih turistov. Kot so dejali na STO prisotnost letalskega prevoznika na trgu pozitivno vpliva tudi na turistični obisk Slovenije.
Turizem Kras: optimistično v leto 2011
V Turizmu Kras, kjer upravljajo z največjo slovensko turistično znamenitostjo Postojnsko jamo, prihodnje leto pričakujejo še večji obisk. Kot so za zurnal24.si dejali v Turizmu Kras, so za Postojnsko jamo najpomembnejši trgi Italija, Slovenija in Nemčija.
"Gostje iz Velike Britanije predstavljajo približno 4,5 odstotka obiskovalcev Postojnske jame, kar je primerljivo z lanskim letom, po zadnjih napovedih pa naj bi število obiskovalcev v naslednjem letu nekoliko naraslo," so dejali v Turizmu Kras.
Postojnsko jamo si sicer vsako leto ogleda vedno več gostov iz Japonske, vedno bolj pa se odpira tudi trg balkanskih držav, predvsem Romunije in Srbije.
"Na podlagi povpraševanj pričakujemo, da se bodo omenjeni trendi tudi v prihodnjem letu nadaljevali. Kot rečeno, se s promocijskimi akcijami osredotočamo na bližnje trge, dobro pa sodelujemo tudi s posredniki in drugimi ponudniki turističnih storitev."