Slovenija
24 ogledov

Bo tudi Radenska kmalu prodana?

slovenija 20.11.11, radenska, kraljevi vrelec, tadenska v plastenki, plastenka, Anže Petkovšek
Zanimanja za Radensko - v petek se je iztekel rok za zbiranje nezavezujočih ponudb za prodajo družbe - je veliko, pogodbo o nerazkrivanju podatkov je podpisalo okoli 20 interesentov. Prodajni postopek sicer vodi banka Unicredit, ki je prav tako okoli 20 poslala informacijski memorandum.

Zbiranje nezavezujočih ponudb je šele prva faza testiranja terena, s katero poskuša Pivovarna Laško zmanjšati svoj večstomilijonski dolg do bank. Predsednik uprave Pivovarne Laško Dušan Zorko prve resne pogovore o prodaji Radenske pričakuje na začetku prihodnjega leta, prodajni postopek pa naj bi bil končan v drugi polovici 2014, piše časnik Delo.

Se bo Italijanom tokrat nasmehnila sreča?

Po njihovih informacijah naj bi adremo kupcev, na katere se je obrnil Unicredit, sestavljala podobna imena kot pri prodaji Fructala. Resen interesent za nakup Fructala je bil italijanski proizvajalec pijač San Benedetto, a je iz igre izpadel, saj je Laško ajdovsko družbo prodalo srbski družini Radun.

Kot piše časnik, naj bi Unicredit informacijski memorandum poslal tudi na ameriško multinacionalko PepsiCo, s katero Radenska sodeluje že od leta 1990. Delo sicer v petek ni izvedelo, ali je PepsiCo med prejemniki memoranduma. Prav tako ne, ali so ga prejeli v češki družbi Kofola, kjer so že poleti napovedovali, da bodo najverjetneje sodelovali v prodajnem postopku.

Unicredit za Pivovarno Laško išče tudi kupca za Delo, ki ga sicer neuspešno prodajajo že več let. Prodaja Dela naj bi bila šele v prvi fazi, saj informacijskega memoranduma za Delo še ni, je neuradno še izvedel časnik.

Komentarjev 2
  • YASSIR 14:09 16.november 2013.

    za razburkat razpravopovezava če koga zanima kako je Slovenija v EU med državami ki so najbolj povečale zadolženost www.denarinfinance.com/?p=1250predlagam ogled galerije je lepo prikazano

  • jakec1575 12:41 16.november 2013.

    Radenska sodi med t.i. zaspala podjetja. Nekdo je v desetletjih ustvaril znamko, zdaj pa bolj po inerciji. Ljudje hodijo v službo, kaj narediti s potencialom, ki ga posedujejo pa vedo bolj malo. Kadrovska prevetritev verjetno ne bi škodila. Voda je ...prikaži več povsem konkurenčna, če ne boljša od svetovnih konkurentov. Namesto, da bi jo prodajali kot okoljski presežek zdravja, jo pakirajo kot navadno pitno vodo. Plača je dobra, drugo pa ni vazno. Svetovni trendi so jasni. V tej novi informacijski dobi se človek lahko le čudi tej brezidejnosti. Je pa pomembna razlika prodajati holding, storitveno dejavnost, ki lahko menja države po tekočem traku ali pa podjetje vezano na lokalni vir. Voda je zlato. Vedno vecje zlato. Ne glede na nove tehnologije čiščenja. In mi butalci smo jo ze zapravili takrat, ko je upnik postala italijanska banka. Vazno da bo denar, ker z denarjem se da vse kupiti, mar ne.