Slovenija
24 ogledov

Argeta boljša kot Vegeta

Argeta se je uvrstila na tretje mesto. (Foto: Žurnal24) Žurnal24 main
Lestvica najmočnejših znamk široke potrošnje na območju nekdanje Jugoslavije pokaže, da sta na tretjem in četrtem mestu slovenski znamki, prva hrvaška je na sedmem.

Coca Cola, Milka in Argeta so tri najmočnejše znamke na trgu držav nekdanje Jugoslavije, ki ima skupno kar 22 milijonov potrošnikov, kaže raziskava PGM.

Raziskava
Raziskavo je izvajala družba Valicon med aprilom in junijem 2010 na vzorcu 1000–1500 oseb na državo, stari so bili med 15 in 65 let, uporabili pa so metodo osebnega intervjuja in samoanketiranja.

Med znamkami, ki izvirajo s področja nekdanje skupne države, sta najvišje uvrščeni prav dve slovenski znamki, in sicer Argeta in Paloma robčki na tretjem in četrtem mestu. Med prvimi 25 znamkami najdemo sicer še Cockto na 11. in sokove Fructal na 25. mestu.

Na lestvici je sicer 15 znamk, ki prihajajo z območja nekdanje Jugoslavije, na sedmem mestu je tako hrvaška Vegeta. Vsa ostala mesta zavzemajo uveljavljene multinacionalke.

Nove znamke brez možnosti
Kolikšna je moč posameznih znamk, so izmerili s tremi indikatorji: prepoznavnost, izkušnja in uporaba. Podroben pogled kaže, da se je neka znamka uvrstila med prvih 25 le, če je prisotna v celotni regiji. Na lestvici tako tudi ni novejših znamk, vse so na trgu prisotne že vrsto let.

Celotna lestvica

1 Coca Cola
2 Milka čokolade
3 Argeta
4 Paloma – robčki
5 Fanta
6 Nivea – nega obraza
7 Vegeta
8 Cedevita
9 Gillette
10 Smoki
11 Cockta
12 Plazma keksi
13 Pepsi
14 Paloma toaletni papir
15 Negro bonboni
16 Domaćica 
17 Orbit – žvečilni gumi
18 KiKi 
19 Dorina
20 Snickers
21 Jaffa Cakes
22 Medeno srce
23 Nescafe
24 Nesquik
25 Fructal – sokovi
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.