"V petih do osmih letih se bo izgubil, tako kot se je to zgodilo Yahooju," je povedal. "Yahoo še vedno ustvarja denar, še vedno je dobičkonosen, zaposluje 13 tisoč ljudi, ampak danes ima le še 10 odstotkov vrednosti iz leta 2000, ko je bilo podjetje na vrhuncu. Yahoo je poniknil."
Jackson je za CNBC še povedal, da imamo tri generacije spletnih podjetij. Prva generacija so bili veliki spletni portali, kot na primer Yahoo, kjer je bila na enem mestu zbrana vsa vsebina.
Primer druge generacije je Facebook, v tretji generaciji pa so podjetja, ki se osredotočajo na mobilne platforme. In prav s tem se bo moral v naslednjih letih soočati Facebook, meni Jackson.
"Ko pogledate čez te tri generacije, lahko ugotovite, da ne glede na to, kako ste uspešni v posamezni generaciji, tega ne morete prenesti v naslednjo generacijo, čeprav imate veliko denarja in najboljše strokovnjake," je povedal.
"Poglejte na primer, kako Google ne more uspeti s socialnimi omrežji. Menim, da se bo Facebook soočal s podobnimi izzivi, ko se bo želel premakniti na mobilnike."