Kot so v današnjem sporočilu pojasnili v A1, so se za to odločili zaradi škode, ki naj bi nastala zaradi domnevne zlorabe prevladujočega položaja Telekoma pri ponujanju veleprodajnih storitev na fiksnem delu.
"Škoda je nastala zaradi zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu dostopa do fiksnih uporabnikov, ki se kaže v obliki sistematičnega izrivanja s trga z zaračunavanjem bistveno previsokih veleprodajnih cen dostopa do fiksnih uporabnikov in posledično zmanjševanja tržnih deležev tako na mobilnem kot fiksnem segmentu maloprodajnega trga," so navedli v A1.
Izpostavili so, da so se razmere še posebej zaostrile po delni deregulaciji veleprodajnih trgov, ki jo je v letu 2023 izvedla Agencija za komunikacijska omrežja in storitve. "Očitno preuranjeno oziroma brez ustreznih analiz učinkov in ukrepov, ki bi preprečila zlorabo položaja največjega infrastrukturnega ponudnika," so dodali.
Tožbeni zahtevek v višini 33,7 milijona evrov je po pojasnilih A1 izračunan na dan 31. maj letos. "Če Telekom Slovenije s kršitvami ne bo prenehal, bo A1 Slovenija svoj tožbeni zahtevek v prihodnosti dopolnil," so še navedli v družbi.
Telekom zavrača navedbe A1
V Telekomu Slovenije so prek spletnih strani Ljubljanske borze sporočili, da tožbe niso prejeli, zato podrobnosti ne morejo komentirati. Ko tožbo prejmejo, jo bodo podrobno preučili in se nanjo ustrezno odzvali, so napovedali.
So pa glede navedb družbe A1 Slovenija pojasnili, da so edini regulirani operater fiksnega širokopasovnega dostopa do interneta na slovenskem trgu. Njihov tržni delež je po podatkih Agencije za komunikacijske storitve in omrežja s 36 odstotkov v 2014 padel na 28 odstotkov letos. "Čeprav Telekom Slovenije ni največji operater na tem trgu že od leta 2020, ostaja med najbolj reguliranimi operaterji v EU," so zapisali.
Ob tem zavračajo navedbe A1 Slovenija o domnevni zlorabi prevladujočega položaja pri ponujanju dostopa na veleprodajnem trgu. Po njihovih navedbah so regulirane cene dostopa do bakrenega omrežja med najnižjimi v EU, cene vseh veleprodajnih storitev, zaračunanih drugim operaterjem, pa da so pred uveljavitvijo vedno podvržene presoji z vidika skladnosti z veljavno zakonodajo in regulatornimi odločbami.
Po vzoru T-2 še ostali na bankomat ...... Ampak bodo morali zamenjat politično opcijo... pa bo uspeh...