Pri Turizmu Ljubljana se radi pohvalijo, da turizem v slovenski prestolnici pozitivno vpliva na tamkajšnje prebivalce, ki naj bi bili do njega izjemno naklonjeni. Prepričani so, da je dobro sobivanje lokalnega prebivalstva in obiskovalcev mesta eden ključnih temeljev strategije razvoja ljubljanskega turizma.
Obenem Turizem Ljubljana že od leta 2016 redno spremlja odnos prebivalcev mesta do razvoja turizma v prestolnici. Rezultati lanske raziskave kažejo, da jih ima 76 odstotkov do turizma pozitiven odnos. Za obveščanje prebivalcev o pozitivnih učinkih turizma na kakovost življenja v prestolnici si prizadevajo tudi s kampanjo Turizem dela Ljubljano, ki so jo letos izvedli četrto leto zapored. Ta pripomore k boljšemu razumevanju panoge in njenih učinkov na mesto. Z željo po še boljšem razumevanju o pomembnosti turizma v Ljubljani so na Stritarjevi ulici pripravil razstavo, s katero bodo predstavljali projekte, ki so sofinancirani s sredstvi, pridobljenimi od turizma.
Pri ljubljanskem javnem zavodu v sodelovanju s štiridesetimi partnerji vsako leto organizirajo tudi Teden ljubljanskega turizma, ki se bo letos odvil med 23. in 29. septembrom. Ta je namenjen prav prebivalcem mesta, ki bodo mesto lahko doživeli tako, kot ga doživljajo njegovi obiskovalci.
Brezplačno bo mogoče zapluti po Ljubljanici, v mestnih muzejih in galerijah bodo na voljo vodeni ogledi razstav, na butičnih rokodelskih delavnicah se bo mogoče preizkusiti v starih obrtniških spretnostih, obenem se bo mogoče udeleževati tudi ustvarjalnih delavnic v prenovljenem Centru Rog. Prav tako bodo na voljo različna kulinarična razvajanja – od zajtrkov v ljubljanskih hotelih do pokušin, med njimi posebnega kraft piva, ki ga bodo v mikropivovarni Tektonik pripravili prav za Teden ljubljanskega turizma. Ljubljančani bodo lahko oddali tudi svoje mnenje o razvoju turizma v Ljubljani.
dezurni@styria-media.si