Popotnik
12025 ogledov

Takšne so prve napovedi Hrvatov pred turistično sezono

Bol, Hrvaška, morje, narava Profimedia
Na Hrvaškem so zagnali turistično kampanjo ob vstopu v schengen.

Hrvaška turistična zveza (HTZ) je na 13 evropskih trgih, iz katerih na Hrvaško prihaja največ turistov, začela kampanjo ob vstopu države v schengensko območje. Lani so na Hrvaškem zabeležili 16 milijonov turističnih prihodov iz tujine, pridružitev schengnu pa bo po oceni HTZ to številko še povečala.

Cilj kampanje, ki bo trajala do marca, je dodatno obveščanje morebitnih potnikov o še večji prometni dostopnosti države oziroma o pridružitvi Hrvaške schengenskemu območju, so sporočili iz HTZ. Kampanja bo potekala prek spleta, predvsem na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

Število prenočitev v januarju obetajo dobro sezono

"Vstop Hrvaške v schengen bo skupaj z uvedbo evra zelo pozitivno vplival na nadaljnji razvoj hrvaškega turizma oziroma na nadaljnjo dvigovanje njegove skupne konkurenčnosti. To je posebno pomembno, če vemo, da v naši državi 90 odstotkov skupnega turističnega prometa ustvarjajo gosti z evropskih trgov, ki jim bo naša država od tega leta še bolj dostopna," je izjavil direktor HTZ Kristjan Stančić.

Pozitivna pričakovanja in dobre trende za to leto potrjuje tudi turistični promet v prvi polovici januarja. V tem obdobju so na Hrvaškem zabeležili 125.000 turističnih prihodov in 400.000 turističnih nočitev, ker je 16 oziroma 25 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.

Med božično-novoletnimi prazniki je bilo največ nočitev zabeleženih v Istri (133 tisoč), na Kvarnerju (123 tisoč) in v Zagrebu (97 tisoč). Poleg domačih gostov, ki so v omenjenem obdobju ustvarili največ prenočitev oziroma nekaj več kot 190 tisoč, so med tujimi turisti imeli največ prenočitev ustvarili Avstrijci, sledili so Slovenci, Nemci in Italijani.

V schengen je danes vključenih 27 evropskih držav, v katerih živi skupno več kot 423 milijonov prebivalcev.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 1
  • Ender3 13:26 18.januar 2023.

    Mater jim kockasta STA pa, jih hiti oglaševati.