Na ljubljanskem letališču imamo novega nizkocenovnega letalskega ponudnika – družbo Transavia France, ki spada pod skupino Air France KLM. Ljubljano bo po novem dvakrat tedensko povezoval s pariškim letališčem Orly. Nizkocenovni prevoznik je tako dopolnil obstoječo ponudbo poletov med Ljubljano in Parizom. Že dobro leto na tej liniji namreč leti tudi Air France, ki vsakodnevno pristaja na letališču Charles de Gaulle.
"Pričakujemo, da bo s Transavio France na letni ravni prispelo v Slovenijo več kot 20.000 potnikov. Srčno upamo, da bodo epidemične razmere dovoljevale, da bo ta linija trajna," je za Televizijo Slovenija povedal Janez Krašnja iz Fraporta Slovenija, ki upravlja ljubljansko letališče.
Letala družbe Transavia France bodo med ljubljanskim letališčem Jožeta Pučnika in pariškim letališčem Orly letela ob četrtkih in nedeljah. Ob četrtkih bo letalo v Parizu vzletelo ob 16.20 in prispelo na Brnik ob 17.55, vrnitev pa je predvidena 45 minut pozneje z izkrcanjem potnikov v Parizu ob 20.15. Ob nedeljah je odhod iz Pariza ob 18.55, z Brnika nazaj v Francijo pa ob 21.15.
Poleti z ljubljanjskega letališča s 15 prevozniki na 19 destinacij
Krašnja je spomnil še na veliko število čarterskih poletov, ki jih je mogoče pričakovati to poletje. Poleg standardnih turističnih ciljev, kot so Turčija, Španija in Grčija, bo s čarterskim letalom mogoče letos odpotovati tudi v Jordanijo, Albanijo in na Islandijo.
Število tujcev se veča, a z rezultati še niso zadovoljni
Fraport Slovenija sicer opaža, da se število tujih turistov na ljubljanskem letališču povečuje, Slovenija kot turistična destinacija pa znova pridobiva na pomenu. Zaradi vojne v Ukrajini sicer letos ne bo mogoče potovati v Moskvo in Sankt Peterburg, prav tako ne bodo vzpostavili napovedane redne linije v Kijev. Bo pa Turkish Airlines povečal število poletov na deset na teden, FlyDubai pa namerava letos poleti povezovati Ljubljano in Dubaj vsak dan.
Letalski promet okreva, lani so na letališču Jožeta Pučnika našteli 420.000 potnikov, letos naj bi se to število vsaj podvojilo, če ne bo večjih pretresov zaradi covida-19 ali drugih kriz. Še vedno pa ne bodo dosegli števila potnikov iz leta 2019 pred epidemijo covida-19.
Jaa, za "zlato" Moskvo bo pa treba najprej v Beograd.... To za nekatere (rusofile) lahko malce zakomplicira zadeve...😛
Ena stvar, ki jo mora dobiti naše letališče je železniška povezava.