V obeh bodo med drugim ponudbo za še več adrenalinske vodne zabave razširili s po dvema dodatnima toboganoma.
Kot so za STA pojasnili v družbi, so na Ptuju z deli že začeli, tako da bodo do poletja v zunanjem termalnem parku, ki že zdaj predstavlja enega največjih sistemov toboganov v Sloveniji, dodali še dva nova tobogana.
Prvi bo skoraj sto metrov dolg in povsem zaprt tobogan, opremljen s tehnologijo, ki v notranjosti deluje kot mavrica. Drugi bo tako kot prvi skozi prosojna polja naravno osvetljen, v njem pa bodo uporabnikom na voljo drsne blazine za dve osebi. Kot kombinacija klasičnega drsalnega tobogana in prostora, kjer se kopalec vrti in se vrne nazaj v drsalni del, bo to edini tovrstni tobogan v Sloveniji.
V adrenalinskem Termalnem parku Term 3000 v Moravskih Toplicah pa so se dela za dva dodatna tobogana prav tako že začela. Prvi je zaviti in hiter tobogan z dodano atrakcijo in naravno razsvetljavo, ki je varna in primerna izbira za vodno zabavo vseh starostnih skupin. Drugega bodo sestavljale štiri drče, ki so idealne za tekmovanje in zabavo vseh družinskih članov, tudi najmlajših, so pojasnili v skupini Sava Hotels & Resorts.
Ob tem v Moravskih Toplicah prenavljajo celotno kopalno ploščad, najmlajši kopalci pa se bodo že maja razveselili novega parka z zabavnimi pršilniki in vodnimi igrali.
Kot so za STA še dodali v skupini, je skupna vrednost investicij vseh vodnih atrakcij 2,5 milijona evrov, v celoti pa jih bodo financirali z lastnimi sredstvi.
Ptujski termalni park je lani obiskalo okoli 150.000 obiskovalcev, kar je približno toliko kot leto prej. Čeprav je veliko odvisno od vremena, letos tudi po zaslugi dodatne ponudbe pričakujejo za desetino večji obisk. Največji delež obiskovalcev, kar okoli 80 odstotkov, predstavljajo domači, med tujci pa je največ Hrvatov in Avstrijcev.
V Moravskih Toplicah pa so lani našteli nekaj več kot 200.000 obiskovalcev, kar je enajst odstotkov več kot leta 2022. Letos jih pričakujejo približno enako število, sicer pa pri njih okoli 40 odstotkov gostov predstavljajo Slovenci, približno enak delež je Avstrijcev, preostali del pa predstavljajo madžarski in hrvaški gostje.
dezurni@styria-media.si
Aha reklama za toplice,a je zmanjkalo tujih bebcev