Na slavnostni večerji SPORTO konference 2012 je Društvo za marketing Slovenije (DMS) prvič podelilo SPORTO nagrade 2012 in SPORTO International Award tistim akterjem, ki so s kreativnimi marketinškimi idejami in pristopi ustvarili najboljša dela na področju športnega marketinga in sponzorstva.
Nagrada v kategoriji najboljše športno sponzorstvo je šla v roke družbi Petrol za projekt Pokaži za koga utripa tvoje srce (sponzorstvo OKS). Kot najboljša športna oglasa sta žirijo in širšo publiko najbolj prepričala kar dva projekta: Kraft&Werkov projekt "Doping zaznamuje. Za vedno." in projekt Telekoma Slovenije Z vsem srcem. TSmedia je s projektom Dirka po Sloveniji v živo na Planet SiOL.net prepričala v kategoriji najboljša digitalna komunikacija, SPORTO nagrado 2012 v kategoriji najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti pa je dobil projekt Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez s projektom Team Slovenia, OI London 2012. Več o nagradah in novostih nagrade SPORTO si preberite na spletni strani DMS.