Letos se je v primerjavi z lanskim letom število spletnih kupcev, ki v (slovenskih ali tujih) spletnih trgovinah nakupujejo najmanj nekajkrat letno, povečalo za 17 odstotkov, so pokazali podatki merjenja obiskanosti spletni strani (MOSS).
Število slovenskih spletnih uporabnikov, ki nakupujejo v spletnih trgovinah, se iz leta v leto povečuje, kar je znak, da tudi Slovenci vse bolj zaupamo spletnim trgovinam. Prav strah pred morebitnimi zlorabami je najverjetneje razlog, da je število spletnih kupcev, ki kupujejo v slovenskih spletnih trgovinah, še vedno precej višje od števila posameznikov, ki se odločajo za spletne nakupe v tujih spletnih trgovinah. Marca 2012 se je 514.711 slovenskih spletnih uporabnikov v starosti med 10 in 75 let opredelilo, da najmanj nekajkrat na leto nakupujejo v slovenskih spletnih trgovinah, medtem ko v tujih spletnih trgovinah najmanj nekajkrat letno nakupuje 279.596 slovenskih spletnih uporabnikov, kar je kar dobrih 45 odstotkov manj.