Kdo je Spuži Kvadratnik?
Spuži Kvadratnik je najbolj optimistična spužva, kar jih živi v vseh oceanih. Živi v ananasu in ima veliko prijateljev, saj je vedno pripravljen na zabavo. Ko Spuži Kvadratnik ne dela v restavraciji s hitro prehrano Rakarjev raj, gre v Bikinsko Bistrico, kjer dela milne mehurčke s prijateljem Patrikom. Spuži ima tudi ljubljenčka, morskega polža. In ne glede na to, kako se stvari obrnejo, je Spuži vedno prepričan, da bo še vse dobro…
Spužijevo sporočilo
Ne zgolj zabavo, Spuži Kvadratnik pošilja otrokom tudi pomembno sporočilo. Bodi, kar si, bodi ti! Pomembni so pogum, hrabrost in radovednost. Pa na pozabi na resnicoljubnost in prijaznost. Kar počneš, počni s strastjo in domišljijo, vedno, ampak res vedno ohrani optimizem!
Nickelodeon, ameriški kabelski in satelitski program za otrok in najstnike, kjer je risanka o Spužiju Kvadratniku nastala, je osnovo za like in sporočila v risanki iskal v razmišljanju otrok o medvrstniških pritiskih in ustrahovanju. Na vzorcu otrok od 5. do 12. leta starosti so izvedeli anketo o medvrstniškem ustrahovanju, in ugotovili sledeče:
90% otrok se ne boji biti to, kar so, ne želijo biti podobni najbolj priljubljenim otrokom
83% jih meni, da jim starši lahko pomagajo, če jih v šoli ustrahujejo
75% jih meni, da je pomembno imeti nekoga, ki se zavzame zate, in ga drugi občudujejo
15% jih prizna, da kdaj ustrahujejo druge zato, da ne bi bili sami žrtve ustrahovanja
33% je takih, ki jim je nerodno zaradi stvari, ki jih včasih radi počnejo
57% je takih, ki menijo, da si nihče ne zasluži biti ustrahovan
37% jih meni, da so najbolj občudovani tisti vrstniki, ki jih ni strah biti to, kar so
1 od 2 otrok pove staršem, če ga vrstniku ustrahujejo
Spuži zabava v Mercatorju
Samo v Mercatorju so zdaj na voljo Spužijev album, nalepke z žigom, figurice, igračke in vse, kar je povezano s Spuži zabavo. Nekatere je možno kupiti, nekatere pa se dobi le brezplačno ob nakupu in ob nakupu določenih izdelkov. Cilj je nalepiti vse nalepke v albumu in zbrati vse figurice, ob tem pa se otroci igrajo sami ali s prijatelji.
Otroci od 5. do 12. leta navdušeno zbirajo nalepke za album, pa žige in figurice. Igrajo družabne igre v albumu, z diski sestavljajo različne like, pri tem pa se družijo, si izmenjujejo nalepke in smešne figurice, delajo načrte, si prizadevajo napolniti album…. Ja, tako, kot smo to še delali mi, ko smo bili otroci, in še nismo imeli mobilcev in tablic. Saj se jim ne želimo kar odreči, ampak je treba pač priznati, da se je včasih prav fino igrati tako, kot včasih.
Andreja Zadnik Andoljšek, pomočnica izvršne direktorice za marketing in razvoj v Mercatorju, je ob pričetku aktivnosti za kupce povedala: »Aktivnost z licenčnimi izdelki Spuži Kvadratnik temelji na brezplačnem podeljevanju zbirnih elementov ob nakupu in na možnosti, da se kupci odločijo z nakup dodatnih izdelkov. Otroci potrebujejo novosti in si jih želijo, prav tako potrebujejo interakcijo z vrstniki in spodbudo za doseganje ciljev. V Mercatorju imamo izkušnje s podobno aktivnostjo, ki smo jo izvajali pred leti s Smrkci, in verjamemo, da bo tudi zabava s Spužijem tako uspešna.«