»V Sloveniji sem bil dvakrat na dopustu, bil sem na dolgih, samotnih izletih po nedotaknjenih gorah in odkril nekaj prijetnih nastanitev za posebne priložnosti. Slovenija bi se lahko pozicionirala kot majhen raj za vse, ki želijo raziskovati; to je tisto, kar v Evropi manjka. Takšen vtis sem si ustvaril v desetih dneh, ki sem jih preživel pri vas,« pravi dr. Engl.
In kaj bi naredil najprej, če bi vodil marketing za Slovenijo? Pravi, da bi najprej skušal poiskati odgovore na tri osnovna vprašanja:
- Katere so ključne kompetence in katere so vrhunske zmogljivosti Slovenije, ki bi jih lahko opredelili kot najpomembnejše vrednote Slovenije?
- Kakšno podobo in kakšne občutke želimo, da ima potencialni potrošnik o Sloveniji, da bi jo prepoznal kot destinacijo, ki enakovredno tekmuje z drugimi?
- Kako lahko razvijemo privlačne ponudbe in sklope storitev, ki bodo skladne s ključnimi vrednotami Slovenije? In kako lahko le-te pomagajo pri gradnji kredibilnosti Slovenije kot znamke?
Na letošnji SOF prihajajo še: Kentaro Kimura, izvršni kreativni direktor in so-predsednik uprave agencije Hakuhodo Kettle, Tokio, Geoffrey Hantson, izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, del Publicis Worldwide, ki je na globalni lestvici Business Insider uvrščen med petindvajset najbolj kreativnih ljudi v oglaševanju, Robert Lešnik, vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil pri Mercedes-Benz, Claudia Navarro direktorica marketinških komunikacij za Srednjo in Južno Evropo pri družbi Coca- Cola, in mnogi drugi. Nastopil bo tudi Jonas Žnidaršič, mlada in nadarjena kreativca, Tine Lugarič in Drago Mlakar pa bosta predstavila svoj pogled na minulo oglaševalsko letino.
Konec marca bo v Portorožu potekal vrhunski marketinški dogodek. Bodite zraven!
Več informacij in prijave na www.sof.si.