Oglaševanje
6 ogledov

Revizija AdWords računa

Se vam je kdo že pohvalil, da je AdWords oglaševanje na klik enostavno?

Za tako trditev, v mojih očeh, obstajata dva generalna razloga: prvi je ta, da oseba namenoma (iz katerega koli razloga) govori neresnico, drugi je ta, da ima oseba, ki to trdi tako malo izkušenj na področju Google AdWords, da ne pozna niti “osnovnih” naprednih funkcij sistema. AdWords oglaševanje je zahtevno in terja kar nekaj dragocenega časa, preden lahko rečemo, da sistem oglaševanja obvladamo.

Na Povečajobisk.si še po toliko letih delovanja na področju Google oglaševanja spremljamo dogajanja in se neprestano izobražujemo, da kampanje naših strank lahko znova potisnemo na višji nivo. Ker nam kampanje zaupa veliko število naročnikov si vzamemo čas, da jih redno pregledujemo in ugotavljajo ali so zares “zdrave”. Osnovni del našega “kontrolnega seznama” , delimo z vami.

Na nivoju kampanj:

Preverimo, da se oglaševalske kampanje zares oglašujejo na ciljanjem območju. Zelo ozko, ciljno ciljanje sicer majhnim državam, kot je Slovenija, povzroča težave in ne deluje povsem zagotovo. Možno pa je s kombinacijo specifičnega ciljanja in izborom ključnih besed ozko ciljane kampanje izpeljati natančno. Preverimo tudi, da izvajamo po eno kampanjo v enem tipu Google omrežja (iskalno omrežje ali prikazno omrežje).

Na nivoju oglasnih skupin:

Redno preverjamo ključne besed in njihovo število. Če je seznam ključnih besed preobsežen, obstaja velika verjetnost, da se ga da razčleniti na bolj ciljne oglasne skupine, ki bodo bolj specifične. Preverimo tudi, da je zadostno število aktivnih oglasov znotraj oglasne skupine. Pomembno je, da nikoli ne pustite, da se predvaja (izvaja) samo en oglas. Zmeraj se najde možnost za nadaljnjo optimizacijo oglasov.

Merjenje konverzij:

Merjenje konverzij je zelo pomemben del oglaševalskih kampanj, ker v osnovi dobimo vpogled v število pridobljenih konverzij: kolikokrat smo dosegli zastavljeni cilj, neposredno iz oglaševalske kampanje. Kot tak je nepogrešljivo orodje za spremljanje neposrednega učinka oglaševalske kampanje. Poskrbimo, da so konverzije v skladu z zastavljenimi cilji in zmožnosti na spletnem mestu. Po potrebi nastavimo nove konverzijske cilje, ker so spletna mesta običajno dinamična in se nadgrajujejo z vsebinami.

Ostali opozorilni znaki:

Redno pregledujemo tudi ključne besede in tudi njihovo ceno. Poskrbimo, da tiste ključne besede, ki niso tako “pomembne” za naročnikovo kampanjo, kot nekatere, a jih vseeno želimo obdržati, ne podivjajo s ceno izpod nadzora. Prav tako preverimo, da so aktivne zgolj tiste ključne besede, ki so v preteklosti učinkovale in ki so za kampanjo smiselne.

Tako. Našteli smo vam nekaj osnovnih aspektov kampanj na klik, ki jih redno kontroliramo. Seznam še zdaleč ni popoln, je pa dober začetek na poti k dolgoročnemu vzdrževanju zdravih kampanj. Skozi branje ste zagotovo lahko tudi ugotovili, da je v uspešno kampanjo potrebno vložiti veliko znanja in časa, ki pa ni vedno na razpolago. In ko smo že pri oglaševanju na klik, naj spomnimo na našo Google AdWords akcijo, ki traja še do konca meseca septembra.  V sklopu akcije ponujamo do 50% popust na oglaševalske pakete! Preveri akcijsko ponudbo!