“Kljub vsem spremembam in trendom, ki jih vsi opažamo, se v svojem osnovnem poslanstvu oglaševanje bistveno ne spreminja. Od nekdaj je veljalo, da dobri oglasi rešujejo komunikacijske izzive. Vprašanje danes je, kaj pravzaprav šteje kot oglas. Za Nike, recimo, je mobilna aplikacija oglas in razvoj aplikacij financira iz marketinškega budžeta. Prav tako so ugotovili, da jim je nekoč največje občinstvo zagotovil zakup oglasnega prostora na Super Bowlu: 200 milijonov v enem dnevu. Danes lahko isto število ljudi dosežejo preko socialnih omrežij vsak dan. Zato ni nenavadno, da so v zadnjih letih za skoraj tretjino znižali investicije v klasične televizijske in tiskane oglase ter povečali investicije v druge, napredne oblike oglaševanja,” razmišlja Uroš Goričan, predsednik žirije 22. SOF in kreativni direktor v Skupini Publicis.
Navdih za vse
Brez navdiha ni uspešnih komunikacijskih in marketinških kampanj ter rezultatov, s katerimi merimo svoj uspeh. Zato naj se na SOFu srečamo vsi, ki delujemo na širokem polju komuniciranja – direktorji in vodje marketinga, vodje tržnega ali korporativnega komuniciranja, strokovni sodelavci v marketingu, kreativci, medijski strategi, strokovnjaki za odnose z javnostmi, oblikovalci, študenti, vodje in direktorji projektov, raziskovalci, načrtovalci, spletni strategi ... Širjenje obzorij namreč skriva gorivo za vnovični kreativni vzlet v okviru stroke.
Še do 28. februarja cenejša prijavnina za osebno udeležbo
Za vse, ki želite na SOF, so organizatorji pripravili različne možnosti prijavnin za osebno udeležbo; vse do 28. februarja pa velja nižja cena. Pohitite in si zagotovite svoje mesto na festivalu kreativnosti in navdiha!
Več na www.sof.si.