Če sodite v prvo skupino verjetno vsrkavate številne namige in najboljše oglaševalske prakse, o katerih je ogromno napisanega in vam vsak koristen predlog razširi obzorja – prostora za dopolnjevanje znanja je veliko. Tudi tisti, ki se smatramo za izkušene, dostikrat spregledamo prav tiste potenciale, ki jih je enostavno izvesti in ki prinašajo takojšnje rezultate. Zakaj? Ker se ukvarjamo s kompleksnejšimi aspekti kampanj, ki terjajo več časa, testiranja in proučevanja in šele po tem prinesejo oprijemljive rezultate.
V nadaljevanju delimo nekaj koristnih namigov, ki vašim kampanjam izboljšajo rezultate takoj.
Oglaševalske kampanje, ki se prožijo na ključne besede produktnih modelov
Najenostavneje je oglaševati na splošne ključne besede, ki so tudi bolj iskane, so pa tudi dražje. Velikokrat pa pozabimo, da so prav tiste bolj specifične ključne besede oz. ključne fraze najbloj učinkovite. Malo prakse: potencialni kupec, ki v trgovini sprašuje pa različnih modelih pametnih telefonov, se verjetno še ni odločil za nakup ampak “tipa” ali raziskuje ponudbo. Potencialni kupec, ki pride v trgovino in sprašuje pa pametnem telefonu Nexus, pa se je za model že odločil in verjetno išče najugodnejšo ponudbo za pametni telefon. Potencialni kupec, ki sprašuje po specifičnemu modelu produkta je običajno veliko bližje nakupni fazi prodajnega cikla.
Primer lahko preslikamo na področje oglaševanja na klik. Uporabniki, ki iščejo preko splošne ključne besede “pametni telefon” bodo pripravljeni klikniti veliko več oglasov in uporabili vašo spletno stran (tudi vse ostale), da “potipajo” trg. Uporabnik, ki išče po ključni frazi “nakup pametnega telefona nexus” je odločen za nakup dotičnega pametnega telefona in v kolikor vaš oglas proži na to, precej daljšo ključno frazo, boste na vašo spletno stran pritegnili kupca, ki ima izrazito nakupno namero. Prodajate različne modele produktov? Ne pozabite v oglasne skupine vključiti bolj specifične, produktne ključne besede.
V seznam vključite ključne besede, ki jih uporablja konkurenca in so za vas relevantne
Sedaj, ko ste “zajeli” tiste kupce, ki iščejo specifične produkte, se lahko osredotočite na tiste, ki iščejo produkte vaše konkurence. Veliko iskanj prihaja s strani tistih, ki poznajo blagovno znamko produkta, ampak iščejo alternative (morda cenovno ugodnejše) in so odprti za ostale predloge oz. blagovne znamke podobnega produkta. Da ponazorim: predstavljajte si, da je kupec na poti v trgovino priznane blagovne znamke, vi pa ga na poti prestrežete in mu ponudite podobni produkt, ki je cenovno ugodnejše. Sliši se smešno, ampak pri oglaševanju na klik počnete točno to takrat, kadar oglašujete na enake ključne besede kot konkurenca. S tem potencialnemu kupcu ponudite alternativo, za katero morda sploh ni vedel da obstaja. Preden pričnete razmišljati o ciljanju ključnih besed konkurenčne blagovne znamke, previdno! Plačevali boste več, za manj relevantno skupino obiskovalcev, saj bo ocena kakovosti (QS) tovrstnih ključnih besed slabša. Poskušajte ugotoviti katere so tiste ključne besede, ki ne omenjajo blagovne znamke konkurence, na njih pa konkurenca vseeno oglašuje in jih ciljajte.
Ne pozabite na ceno v oglasu
Realnost je, da cena na klik raste, ker je zmeraj več konkurence na oglaševalskem trgu. Prav tako vsebine tekstovnih oglasev ne moremo pisati v nedogled, ampak so znakovno omejene. Zelo pomembno je, da preko oglaševanja na klik pritegnete čim bolj relevanten obisk. Že res, da lahko analizirate katere ključne besede so ustvarile klike oglasov, težko pa je na ta način natančno napovedati v kateri fazi nakupne poti se nahaja uporabnik, ki na oglas klikne. Če že v oglasu izpostavite ceno storitve ali produkta, ustvarite dodatni filter, ki manj resne kupce odvrne od klika na oglas. Tisti uporabniki, ki niso pripravljeni za vaš produkt plačati vaše cene, oglas ne bo zanimal, saj bodo že v oglasu opazili, da je cena vašega produkta večja, kot so jo pripravljeni plačati.
Veseli nas, da smo tudi mi osvežil spomin ob pisanju tega prispevka. Vam pa naj nasveti koristijo pri izboljšavi naslednje oglaševalske kampanje. Ne pozabite pa, da imamo na voljo še več trikov in idej s pomočjo katerih dnevno oglašujemo produkte in storitve zadovoljnih strank. Načrtujte kampanjo z našimi strokovnjaki in se prepričajte!