Oglaševanje
6 ogledov

Na Facebooku oranžna barva

pantene www.adage.com
Najbolj učinkovita barva za ozadje oglasov na Facebooku je oranžna, na Yahooju pa se izogibajte beli, je pokazala enoletna raziskava Procter & Gambla (P&G).

P&G je za svojo blagovno znamko Pantene eno leto uporabljal sistem Smart Media, ki so ga razvili v Resource Interactive v Cincinnatiju. Z njim so preverjali klikljivost oglasov glede na številne permutacije oglasov in položajev oglasov na spletu, program pa je ocenjeval tri elemente: naslov, fotografijo las in barvo ozadja. S pomočjo izsledkov je Pantene od 28 odstotkov prišel na 90-odstotno učinkovitost spletnih oglasov. Med drugim so ugotovili, da je na Facebooku najbolj učinkovita oranžna barva, oglasi z belim ozadjem niso priporočljivi za Yahoo, na določenih spletnih straneh pa so oglasi z blondinkami bolj klikljivi kot z rjavolaskami.