1. Vsebina je pomembna. Na spletu je vse več vsebin, ki pomaga podjetjem pri nakupnih odločitvah, zato se bo iskanje kakovostnih vsebin še povečalo.
2. Izkoristite vse prednosti tehnologije. Pametni in uspešni tržniki bodo vlagali v avtomatizacijo programske opreme, ki jim bo pomagala natančneje določiti segmente in zagotoviti posredovanje pravih sporočil ob pravem času.
3. Realno in merljivo. Pomembno je, da ustvarite realne in merljive parametre, po katerih boste merili in poročali vodstvu o trženjskih programih, ki jih nenehno prilagajajte cilju.
4. Socialni mediji so obvezni. Preverite, kaj resnično deluje na socialnih medijih, ki jih ne poveličujte, pa tudi ne podcenjujte. Raziskava GlobalSpedc ugotavlja, da so socialni mediji primerni za mreženje, gradnjo odnosa in na splošno aktivnostmi s strankami.
5. Brez spleta ne gre. Raziskave kažejo, da kar 98 odstotkov strokovnjakov iz industrije tedensko obišče vsaj dve različni spletni strani, ki so povezane z njihovim delom, 63 odstotkov pa jih obišče več kot šest. Zato nadaljujte s spletnimi aktivnostmi tam, kjer delujejo.