Posebej za Black Friday so pri Fashion Days pripravili, poleg že obstoječe aplikacije za uporabnike iOSa, tudi mobilno aplikacijo za uporabnikeAndroidov. Tako lahko sedaj čisto vsi uporabniki mobilnih naprav dostopajo do Fashion Days spletne trgovine prek svojih mobilnih telefonovin tablic. 4. ure pred pričetkom te velike akcije bodo izbrani artikli navoljo samo in izključno prek mobilne aplikacije, tako želi podjetje uporabnike mobilnih naprav še posebej nagraditi in jim ponuditi premierno možnost, da lahko prvi pričnejo z nakupovanjem.Priprava nove mobilneaplikacije za Androide je del strategije podjetja, ki stremi k osredotočanju na mobilno nakupovanje.
Trenutno je prodaja prek mobilnih naprav 31 odstotna (podatek za mesec oktober 2014), z lansiranjem nove aplikacije pa se pričakuje še povečan odstotek mobilnih nakupov. Za svojo največjo prodajno akcijo, Black Friday, ki je prepoznavna povsem svetu in zelo priljubljena predvsem v Ameriki, bo Fashion Days svojim strankam ponudil na tisoče modnih in trendi izdelkov za ženske,moške, otroke, na voljo bo vse od oblačil, obutve, športne opreme, dodatkovin nakita.Posebej za Black Friday pripravljena obširna in široka ponudba bo sestavljena iz priznanih blagovnih znamk, kot so Calvin Klein,Just Cavalli, Pepe Jeans, United Colors of Benetton, Guess, Nike, Puma,Converse, Esprit, Ray Ban, Sisley, Moschino, Timberland in mnogi drugi. Lanskoletna Black Friday akcija je požela veliko uspeha, zaradi česar so letošnja pričakovanja še toliko višja, saj bo tokrat na voljo štirikrat več izdelkov! Fashiin Days letos pričakuje dest kratno povečanje obiska spletne strani, predvsem pa povečanje nakupov, opravljenih prek mobilnih aplikacij.