Festival letos v znamenju vprašanja, kako v času krize še naprej ustvarjati dobiček z oglaševanjem.
"Ostra tekma, dobra šola, živa žurka in hudičev izziv,"
je moto, ki ga je tudi v času
recesije uspelo obdržati letošnjemu 16. Zlatemu bobnu. Z 2.474 prijavljenimi deli pa še naprej
ostaja eden od najpomembnejših mednarodnih oglaševalskih festivalov.
Manj prijavljenih del
Festival se je končal v petek s podelitvijo najeminentnejših nagrad in gala prireditvijo na Bernardinu, ki ji je s spodbudnim nagovorom dodaten ugled dal predsednik države Danilo Türk . Kljub manj udeležencem, a le za spoznanje manj prijavljenim delom je s sodelovanjem svetovno priznanih strokovnjakov s področja oglaševanja in komunikacije obdržal svojo odličnost.
Žur recesije ne pozna
V iskanju novosti so letos med drugim uvedli kategorijo odnosov z javnostmi, z nalogo oblikovati besedilo za predstavitev Slovenije kot zanimive in edinstvene turistične destinacije pa so pritegnili tudi tekstopisce. Najboljše besedilo z naslovom Kraji, ki jih moraš obiskati, preden obiščeš Slovenijo, je napisal Mihai Gongu iz Nemčije.
Boben je oglaševalskim ustvarjalcem ponudil vrsto novih znanj, morda kak preblisk za izhod iz tudi oglaševalske krize, vsekakor pa obilo cehovskega druženja. Agencije so namreč poskrbele, da je bilo žurk na pretek. No, vsaj pri njih recesije ni bilo čutiti.
Festival se je končal v petek s podelitvijo najeminentnejših nagrad in gala prireditvijo na Bernardinu, ki ji je s spodbudnim nagovorom dodaten ugled dal predsednik države Danilo Türk . Kljub manj udeležencem, a le za spoznanje manj prijavljenim delom je s sodelovanjem svetovno priznanih strokovnjakov s področja oglaševanja in komunikacije obdržal svojo odličnost.
Bobnovi zmagovalci |
Golden Rose za najboljšo agencijo: Leo Burnett Beirut, ki je del mreže Leo
Burnett. Ta je prejela Golden Net Award za najboljšo agencijsko verigo.
|
V iskanju novosti so letos med drugim uvedli kategorijo odnosov z javnostmi, z nalogo oblikovati besedilo za predstavitev Slovenije kot zanimive in edinstvene turistične destinacije pa so pritegnili tudi tekstopisce. Najboljše besedilo z naslovom Kraji, ki jih moraš obiskati, preden obiščeš Slovenijo, je napisal Mihai Gongu iz Nemčije.
Boben je oglaševalskim ustvarjalcem ponudil vrsto novih znanj, morda kak preblisk za izhod iz tudi oglaševalske krize, vsekakor pa obilo cehovskega druženja. Agencije so namreč poskrbele, da je bilo žurk na pretek. No, vsaj pri njih recesije ni bilo čutiti.