Raziskava. Osem od desetih pripadnic nežnejšega spola je za idealnega moškega okronalo čutnega in čustvenega moškega, a ne na račun možatosti in moškosti. Tri četrtine žensk je namreč sitih metroseksualcev, saj se ne želijo več boriti za svoj prostor v kopalnici in deliti lepotna opravila z njimi, je pokazala nedavna raziskava, ki jo je v 14 državah med skoraj tri tisoč ženskami naredila argentinska agencija za raziskavo navad potrošnikov.
Tako kot metroseksualec je tudi neoseksualec ustvarjen marketinško, prevzel je njegovo čutnost in nazaj dobil moškost.
Princi na belem konju
Stare tradicionalne vrednote so znova postavljene v ospredje in skupaj z nežno platjo tvorijo zmagovalno kombinacijo. Neoseksualec je torej pobral najboljše od vsakega ideala moškega določenega obdobja, raziskava pa kaže na to, da želja žensk ne moremo omejiti zgolj na en tip moškega.
Ženske si ga ne želite
Neumnost. Ženske si takega tipa moškega ne želijo, je prepričan Max Modic, saj "ženske želijo resničnega moškega, uporabnega v resničnem življenju, ne pa manekena".
Modic je prepričan, da je novi neologizem neumnost, uporaben izključno za prodajo revij. "Zdaj bodo spet vse revije polne neoseksualcev, razgaljenih do pasu, in to se bo dobro prodajalo. To je vsa skrivnost tega neoseksualizma," zaključuje Modic.