Včeraj je slovenski Evropski potrošniški center (EPC) na letališču Jožeta Pučnika predstavil nove pravice letalskih potnikov. V Evropski uniji (EU) so po poročanju Zveze potrošnikov Slovenije pravice letalskih potnikov v primerih zamude letala, odpovedi leta, premestitve potnika v nižji razred, poškodovane ali izgubljene prtljage in zavrnitve vkrcanja na letalo sicer urejene že od leta 2005, vendar imajo potrošniki težave pri uveljavljanju teh pravic, saj se pritožbe rešujejo predolgo. Glede na to, da podatki mreže evropskih potrošniških centrov kažejo, da potrošniki svojih pravic še vedno ne poznajo dovolj dobro, je ozaveščanje o tej temi bistvenega pomena za izboljšanje stanja.
Brezplačna brošura
EPC je ob tej priložnosti izdal novo brošuro Potovanje v EU, v kateri lahko najdete vse potrebne nasvete in informacije o tem, kako ukrepati ob morebitnih težavah. Brošura je na voljo na spletni strani EPC Epc.si. Priporočljivo je, da si jo temeljito preberete že pred odhodom na dopust, saj boste tako takoj vedeli, kaj storiti.
V pomoč tudi aplikacija
Pri seznanjanju s svojimi pravicami in dolžnostmi ob težavah pri potovanju po EU vam lahko pomaga tudi aplikacija za pametne telefone, ki si jo lahko brezplačno naložite. Deluje na iphonih, ipadih, napravah z Androidom, blackberryjih in windows phonih 7. Aplikacija je dostopna v 22 jezikih EU, najdete pa jo na spletni strani Epc.si.