Strast do plesne glasbe gojite od leta 1989. Kateri je bil ključni trenutek, da ste se odločili, da se spustite v didžejanje in produkcijo?
Ko sem šel prvič v klub. Videti didžeja, ki je s selekcijo in miksanjem nadzoroval množico, je name naredilo tak vtis, da sem to hotel početi tudi sam.
Leta 2003 ste se odločili za velik korak – lotili ste se lansiranja lastne založbe Viper Recordings. Stvari naj bi se razvile v petih letih, vendar so se odvile veliko hitreje. Kaj natančneje se je zgodilo?
Res je. Vedel sem, da je pravi čas za lansiranje založbe takrat, ko narediš takšno produkcijo, ki si jo želijo izdati vse druge založbe. In prav to se je zgodilo, ko sem leta 2003 naredil komada Blind Cobblers Thumb in Pied Piper. Vsi, ki so na sceni kaj veljali, so me klicali in me spraševali, ali ju lahko izdajo, in vedel sem, da to lahko storim le zdaj ali pa nikoli. Imel sem petletni načrt, da najdem nabor izvajalcev in formiram založbo tako, da bo prepoznavna po čisto svojem zvoku. Kamorkoli zdaj gremo, so ljudje navdušeni in pravijo, da obožujejo Viper drum'n'bass, in nekaj najboljšega je, da ljudje slišijo, kar želimo doseči.
Stoji za imenom založbe kakšna posebna zgodba?
Vedno mi je bilo všeč ime kluba Johnnyja Deppa v Los Angelesu – Viper Rooms, pa tudi zato, ker se hudičevo bojim kač (viper v angleščini pomeni gad, op. a.). Vsi vedno pravijo, da se je treba soočiti s svojimi strahovi.
Glede na kakovost in uspeh se lahko vaša založba kosa z drugimi velikimi založbami, med drugim tudi z založbo Hospital Records, ki stremi po unikatnosti zvoka novih izvajalcev. K čemu stremite vi oziroma kaj mora imeti producent, da ga opazite?
Kadar želimo delati z novim izvajalcem, mora ta izpolnjevati tri kriterije: edinstvenost in kvaliteto njihove glasbe, odnos do dela z založbo in to, da so pripravljeni trdo delati, ter nazadnje njihovo vedenje. To, da se človek ne vede primerno, vsekakor ni dobro za znamko. Smooth (slovenski DJ in producent, op. a.), na primer, izpolnjuje vse naštete kriterije.
V nekem intervjuju lani ste dejali, da pri Viper Recording želite ustvariti album – da je to vaša prihodnost. Koliko te prihodnosti ste že uresničili?
Tako je. Lani nam je uspelo ustvariti dva zelo uspešna albuma Worldwide: 001 in Summer Slammers 2011, Metrik, Camo & Krooked, ShockOne in moja malenkost pa smo izdali tudi male plošče in single. Za letos imamo v načrtu izdati tri albume, in sicer od ShockOna, Summer Slammers 2012, ter nov album od naju z Matrixom. In pri tem govoriva le o albumih!
Omenili ste album z Matrixom, s katerim veliko sodelujete in ste lani izdali tudi album Worldwide 001. Čemu tak naslov?
No, že nekaj časa sva se pogovarjala o tem, da bi se lotila serije miks kompilacij, in ker najin album lani še ni bil pripravljen na izdajo, sva se odločila, da je pravi čas, da uresničiva načrte. Gre nekako za napovednik za najin novi album, ki ga bova izdala letos. Ker veliko potujeva in nastopava v čudovitih krajih po svetu, se nama je porodila ideja o naslovu za Worldwide (v slovenščini svetoven, op. a.) in priložnost, da pokaževa, kar prinašava h glasbi drum'n'bass.
Pa lahko pričakujemo tudi Worldwide 002?
Zagotovo. Mislim, da bo naslednjič od kakšnega drugega izvajalca z založbe, saj se bo vsakič predstavil drug izvajalec, ki se bo lotil projekta.
Vrata ste odprli tudi našemu didžeju in producentu Smoothu. Kako sta se spoznala?
Nekdo mi je poslal enega njegovih komadov in takoj ko sem slišal prvih 30 sekund, sem vedel, da ima nekaj posebnega. Danes, dve leti pozneje, Smooth postaja pomembno ime v plesni glasbi in Slovenija bi morala biti zelo ponosna nanj. Njegov zvok je trenutno eden najbolj svežih v drum'n'bassu in postajal bo vedno boljši.
Se bosta medtem, ko boste v Ljubljani, lotila sodelovanja?
Pravzaprav se bova. Po nastopu bom do srede v Ljubljani in skupaj bova začela s produkcijo za moj in Matrixov novi album. Imava kar nekaj dobrih idej, zato bodite pozorni!
Imate družino in otroke. Kako usklajujete vse obveznosti?
Če sem iskren, je zelo težko. Žonglirati moram med didžejanjem, produciranjem, upravljanjem založbe, organiziranjem Viper zabav in očetovstvom. Treba je le bolje uskladiti svoj čas kot takrat, ko še nimaš otrok.
Prebrala sem, da ste eden zadnjih didžejev, ki še vrtijo na plošče. Zakaj jim ostajate zvesti?
Pravzaprav sem pravkar prešel na uporabo zgoščenk. Toliko težav je bilo z vsem, kar sem potreboval v klubih, saj nihče ne uporablja več plošč in na prizoriščih ni bilo prave opreme. Ko gre na nastopu kaj narobe, kot na primer, da gramofonska igla preskakuje in podobno, ljudje takoj pomislijo na to, da didžej ne vrti dobro, in tega si ne morem privoščiti.
V kratkem času ste dosegli ogromno. Katere pa so vaše neizpolnjene ambicije?
Če pogledam nazaj, lahko rečem, da sem dosegel kar veliko, vendar je še vedno toliko stvari, ki bi jih rad naredil, in prav to je gonilna sila, da delam še bolj trdo. Predvidevam, da bodo stvari za vse na založbi letos postale še bolj vznemirljive.