Danica Lovenjak je nekoč vodila vreme v oddaji Svet na Kanalu A in ravno na tej prepoznavnosti je zgradila blagovno znamko, ki nosi njeno lastno ime. S tega področja je tudi magistrirala, danes pa je ena najbolj vplivnih influencerk pri nas, ki s pomočjo družabnih omrežij sodeluje s številnimi priznanimi blagovnimi znamkami. Ker ima žilico za pisanje, pa ustvarja tudi svoj blog in se podpisuje pod zanimive novinarske intervjuje.
Doroteja Premužič je nekoč vodila skupino hostes Diamantke, danes pa je ena najbolj uspešnih umetnic ličenja pri nas in tudi v tujini. Trenutno se je po nove izzive odpravila v London in verjamemo, da ji bo uspelo tudi tam.
Poslovna žilica nekdanje starlete Katarine Benček se je pokazala pred nekaj leti, ko je v centru Ljubljane odprla uspešno trgovino z oblačili, Urbani obešalnik. A ker je Benčkovo rutina preveč dušila, je uspešen posel zaprla in se preselila na Bali, kjer lepo živi kot uspešna Instagram influencerka, pred kratkim pa je izdala tudi svoj knjižni prvenec Lublanska izpoved.
Anja Jenko je bila nekoč le lepa hči znanega politika Janka Jenka, ki je s svojo kontroverznostjo zbujala veliko pozornosti rumenih medijev. Anja pa je s svojim stasom očarala številne naročnike in danes je zelo uspešen model, ki je med drugim nastopila tudi v spotu Jana Plestenjaka.
Iris Mulej, nekdanja mis Slovenije in mis Universe Slovenije, danes vsega, kar se loti, spremeni v zlato. Poleg tega, da kljub dvema porodoma še vedno dela kot model, je zelo močna tudi na družabnih omrežjih, kjer sodeluje s številnimi naročniki in na ta način oglašuje njihove produkte.
Tudi Teja Perjet se je nekoč pomerila na lepotnem tekmovanju, nase pa še enkrat opozorila v resničnostnem šovu Gostilna išče šefa, ki je bil zanjo usoden. V njem je spoznala svojega Janija, s katerim danes vodita uspešno kulinarično podjetje Tejani in še bolj uspešen vlog Cool Fotr.
Vlogerke Lee Filipovič, ki ustvarja pod imenom Lepa afna pred leti nihče ni jemal resno, a je s svojim YouTube kanalom ena prvih dokazala, da se da v Sloveniji uspeti tudi na tem področju. Danes je nihče več ne jemlje, kot dekle, ki se le liči pred kamero, temveč kot uspešno poslovno žensko, ki ima tudi kolekcije lastnih izdelkov.
Če prodajaš svoj izgled, še ne pomeni da si uspešna podjetnica :) pomeni samo, da si še vedno produkt dobrega objektiva in vedno več plastike.
Od vseh je še najbolj simpatična Katarina Benček, druge so pa polne silikona, kar verjetno nakazuje poslovno uspešnost v svetu za odrasle.
Dokaz,da se z miganjem daleč pride-znanje ne pomeni kaj veliko....