Britansko podjetje Status People je razvilo program, s pomočjo katerega lahko zaznajo lažne uporabnike socialnih omrežij. Pod drobnogled so vzeli profile, ki imajo ogromno število sledilcev, kot so denimo zvezdniki. In tako so prišli do zanimive ugotovitve, da več kot polovica (nekaj več kot 70 odstotkov) oboževalcev, ki jih ima na Twitterju Lady Gaga, ne obstaja. Podobna situacija je tudi pri Justinu Bieberju, Katy Perry, Rihanni in Britney Speras.
Predstavniki podjetja so ob tem dejali, da lahko uporabnike Twitterja delimo na tri skupine: lažne, neaktivne in aktivne. "Lažni računi so namenjeni prav temu, da sledijo drugim uporabnikom, ali pa da pošiljajo vsiljeno pošto," je razložil direktor Rob Waller, ki ne izključuje možnosti, da te lažne uporabnike ustvarjajo prav zvezdniki, oziroma njihovi zaposleni. "Več sledilcev imaš, več sponzorjev dobiš. Ogromno število sledilcev daje občutek pomembnosti in varnosti pri sponzorjih." Zato ni nič čudnega, da slavni iz dneva v dan dobijo na tisoče novih sledilcev.
Večina oboževalcev Lady Gaga je lažnih
Lady Gaga na Twitterju sledi skoraj 30 milijonov oboževalcev, a sodeč po raziskavi jih je samo 29 odstotkov pravih.