Magazin > VIP
6213 ogledov

To so znani Slovenci, ki kot spletni vplivneži dobro služijo

Lepa Afna Instagram
Ste vedeli, da se pri nas z eno objavo na Instagramu lahko zasluži tudi 1000 evrov in več?

Eva Lozina je mlada strokovnjakinja spletnega marketinga, ki je pred dobrima dvema letoma ujela pravi vlak in ustvarila perspektivni posel. Ima namreč marketinško agencijo za področje Slovenije in celotnega Balkana, v kateri svojim naročnikom, podjetjem, poišče najbolj optimalna sodelovanja s spletnimi vplivneži glede na njihove želje. Eva je bila že kot dvajsetletnica in mlada mamica samohranilka v Zagrebu zaposlena kot digitalni strokovnjak pri enem izmed največjih kozmetičnih podjetij na svetu, leta 2017 je organizirala Blogsi, konferenco, na kateri je povezala 30 podjetij in 100 blogerjev, leta 2018 pa je med prvimi pri nas odprla agencijo, ki naročnike povezuje s spletnimi vplivneži, skrbi za njihove ponudbe, pogodbe, izvedbo, usklajevanje in tudi končno analizo. Eva o tem, kako in koliko zaslužiti na družbenih omrežjih, ve skoraj vse. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eva • mama • in vse ostalo • (@nepopolnamama)

Plačila za objavo na Instagramu v Sloveniji se danes gibljejo med 100 in 1000 evrov in več, pove Eva. Med spletnimi vplivneži imamo tudi že nekaj 10 posameznikov, ki lahko danes od tega dobro živijo tudi pri nas. Med njimi so Ciril Komotar (Komotar minuta), Jani Jugovic (Cool fotr) z družino, Lea Filipovič (Lepa Afna), Adrijana Dimec, Tjaša Kokalj Jerala, Ajda Sitar Žumer in Lara Koren Nastran. Večina izmed njih je bila prepoznavna že prej, to pa so uspeli dobro unovčiti tudi na družbenih omrežjih. 

"Da lahko začneš z Instagramom služiti, je dovolj že 4000 ali 5000 sledilcev. Bolj kot število sledilcev, pa je pomembna angažiranost in odziv tvojih sledilcev ter doseg pod objavo. Tako lahko imajo že manjši profili, ki pa targetirajo točno določeno skupino, na svoje objave več odziva kot večji profili in to je tisto, kar lahko unovčijo pri naročnikih. Že profil z 4000 sledilci lahko dobi ponudbe za kompenzacije ali pa tudi plačilo za vsebine, ki jih nato ustvarjajo na naročnikovih profilih. Magična meja pa je še vedno 10 tisoč sledilcev, saj ti takrat Instagram ponudi 'swipe up' opcijo. Magična meja, ko lahko začneš z Instagramom konkretneje služiti, pa 30 tisoč sledilcev," pravi Eva, ki pokriva tudi balkanski trg: "Tam je ta meja 30 tisoč, ker je trg podobno govorečih večji. Neko Hrvatico razumejo na primer tudi Srbi in Bosanci, medtem ko je Slovenija zelo majhen trg, kjer te razume le 2 milijona ljudi. 30 tisoč je prav tako magična meja, s katero lahko začneš služiti z Instagramom, tudi v angleško govorečih državah." 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jani Jugovic (@coolfotr)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lepa afna (@lepaafna)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice