Pred poroko s princem Harryjem so bili nad Meghan Markle vsi navdušeni, od 19. maja 2018 dalje pa mora lepotica poslušati kritike in zgodbice o svojem nemogočem obnašanju, zaradi katerega naj bi dvor zapustilo že več zaposlenih.
Meghan je tega sedaj dovolj. Da bi izboljšala svoj javni imidž, je najela ameriško PR podjetje Sunshine Sachs, ki je specializirano za krizni management. Med hollywoodskimi mogotci je podjetje zelo znano. Med drugim so njihovi strokovnjaki pomagali Michaelu Jacksonu in tudi producentu Harveyju Weinsteinu, ki ga je več žensk obtožilo spolnega nadlegovanja.
Omenjeno podjetje je Meghan svetovalo že v času njene igralske kariere, nanje pa se je obrnila tudi, ko ji je Vogue ponudilo mesto gostujoče urednice. Kot je znano, sta se Harry in Meghan odločila, da odpreta svojo dobrodelno organizacijo, ki bo ločena od Williamove in Katine fundacije. Tudi zato naj bi vojvodinja Meghan najela strokovnjake za odnose z javnostmi, a njen trud je spet naletel na neodobravanje.
Meghan je namreč spet kršila tradicijo, saj se, preden je najela Sunshine Sachs, ni posvetovala s kraljičinimi svetovalci, ki se lahko prav tako pohvalijo z dolgoletnimi izkušnjami. Med njimi je namreč tudi Sara Latham, ki je med ameriško predsedniško kampanjo leta 2016 delala kot glavna svetovalka Hilary Clinton.