Denise Dame, gospodična 'kupi mi guči' je imela v Cvetličarni koncert, na katerem je predstavila remiks Kupi mi Guči. Od njenega nastopa so si organizatorji verjetno obetali precej več. Vsem je namreč ostala v spominu nepopisna gneča v celjskem City Centru, kjer so priredili srečanje s svetlolasko. Prišlo je več kot tisoč ljudi, predvsem najstnikov.
V Cvetličarni pa so za njen nastop prodali bornih 18 vstopnic, poroča Siol. Organizatorji za slab izkupiček sicer krivijo predvsem slabo vreme.
"Nisem ponosna"
Denise Dame je nastop seveda spet promovirala na svojem YouTube kanalu. Tokrat se ni hvalila, ampak je povedala, da jo je sram, ker je bila popolnoma pijana in je po odru metala mikrofon in "fušala". Nastopa se menda ne spomni, je pa videla posnetke, ki so jo spodbudili k temu, da si poišče pomoč. Obenem, in to kljub slabemu obisku na koncertu, je mladenka napovedala še "Kupi mi Guči turnejo".
V čem je skrivnost njenega uspeha?
"YouTube je skupnost, kjer najdeš vse mogoče vsebine. Tako lahko tudi vlog neke mladenke izstopa, če ga gledalci prepoznajo kot dovolj zanimivega. Lahko je kvalitetna poučna vsebina ali pa video blog o svojem življenju kot ta primer. Glede na to, da so slovenski YouTube ustvarjalci navadno gibljejo v sprejemljivem območju in ne izstopajo, potem lahko Denise Dame kar hitro opazimo, saj je pomolila glavo iz množice. YouTube je platforma, na kateri ljudje iščejo predvsem zabavne vsebine. Gledalci se radi sprostijo, nasmejejo, se čudijo kakšnim bizarnostim ... Verjetno bi lahko njo uvrstili kar v to kategorijo zabave,“ o Denisinem receptu za uspeh pravi strokovnjak za spletni marketing Matjaž Brumen, ki smo ga vprašali tudi, koliko je po njegovem mnenju Denise že zaslužila s svojimi objavami. "Trenutno ima cel kanal nekaj čez 2,3 milijona ogledov - glede na to, gre večinoma za oglede iz Slovenije, bi ocenil, da je do sedaj zaslužila največ 1500 evrov. Oglaševalci se lahko namreč tudi odločijo, da svoje blagovne znamke ne bi izpostavili ob videu, ki ima po njihovem mnenju neprimerno vsebino.“
Kako dolgo se bo obdržala "na sceni"?
Brumen pravi, da je v Sloveniji težko večati število ogledov, saj smo prostorsko in jezikovno omejeni. "Veliko je odvisno od njene strategije pojavljanja ter od tega, kaj bo počela izven YouTube kanala. V tem primeru je majhnost Slovenije prednost, saj lahko tudi na tem primeru vidimo, da je preskok iz YouTuba v druge medije izjemno hiter. Hitro je začela tudi tržiti izdelek, kar pomeni, da seveda ni vse prepuščeno naključju. Prav tako lahko privlači oglaševalce (tiste, ki YouTube kanal sploh izkoriščajo), a kot rečeno, gotovo pa se bodo kakšni oglaševalci izločili.“
ZNANA slovenka? Madona, a zdaj bo že kar vsak, ki objavlja na jutubu traparije ZNAN slovenec? Kako ZNANA je v resnici je pokazal nedaven koncert, kjer so prodali celih 18 vstopnic...
Ljubi bog, pa kaj se dogaja z ljudmi??? Da nekdo sledi raznoraznim zblojenim nastopačem, mora biti z njim nekaj hudo narobe! Ali pa je nekaj narobe kar s celotno družbo, ki je do temeljev razrušila vrednostni sistem in sedaj odkriva… ...prikaži več razna "zlata teleta", ki jih malikuje do nezavesti? Nisem veren, ampak me to dogajanje močno spominja na legendo o Abrahamu in njegovem ljudstvu, ki je v času, ko je Abraham šel na goro Sinaj k bogu po table z desetimi zapovedmi, zapadlo v popolni razvrat.
Tako zelo znana je, da sem danes prvič prebral njeno ime in priimek.