Temnolasec je hrvaški maneken Antonio Lujak, ki je v modnem svetu precej zaželen model. Delal je za že velika imena modne industrije in sodeloval s holywoodskimi zvezdnicami, kot je Eva Longoria.
Antonio pa je prepričal tudi slovenske oglaševalce, ki so ga izbrali za novi obraz pivovarne Union. V njihovem novem oglasu igra povodnega moža.
Zato so ga izbrali ...
"Že po literarni predlogi je jasno, da mora biti Povodni mož utelešenje zapeljivca, ki se mu ni moč upreti. Kreativni direktor kampanje Aljoša Bagola in režiser Thor Saevarsson sta zato v novodobni reinkarnaciji želela vlogo zaupati nekomu, ki s svojim videzom in nastopom prepriča takoj in je poleg izjemnega videza lahko tudi sproščen in zabaven. Antonio, ki ima svetovne manekenske in igralske izkušnje in mu igra pred kamero zato ne predstavlja težav, je bil na castingu za vlogo Povodnega moža izjemno prepričljiv, saj ga je odlikovala kombinacija šarma, manekenskega videza in izkušenj. V verigi odločevalcev, ki sega od naročnika, oglaševalske agencije do produkcijske hiše, ki s svojo casting ekipo skrbi za nabor ustreznih nastopajočih v oglasih je tako vlogi Povodnega moža najbolj ustrezal Antonijo, medtem ko je vloga Kralja Matjaža pripadla Primožu Dolničarju, ki ga nekateri poznajo tudi kot odličnega kuharja in voditelja televizijske oddaje Z vrta na mizo. Pri tej vlogi so bili ključni suverenost, markantna pojavnost in hkrati milina, ki jo mora posedovati obujeni mitološki kralj. Tako se tudi pri izbiri igralcev za kampanjo Živjo, življenje nismo ozirali na nacionalno pripadnost, ampak na izkušnje, kredibilnost in predvsem njihovo ustreznost, da doprinesejo k čim boljši zgodbi," so nam odgovorili z oglaševalske agencije Pristop.
Ta spot bi lahko posnel Pahor,sej tko nima kej pametnega za delat.Pa še pocen bi bil,ker mu je cena z leti padla na minimum.
nič tako posebnega....
Bravo, Bagola!