Znani Slovenci svoje ime dobro iztržijo tudi za svoje blagovne znamke in izdelke, ki v teh koronskih časih rastejo kot gobe po dežju. Nastopov ni in treba se je znajti. Od zaščitnih mask, krem, mikrofonov, copat in notesnikov do prav posebne kolekcije, ki sta jo ustvarila naša priljubljena evrovizijska zvezdnika Zala in Gašper.
Zala in Gašper sta se namreč odločila, da bosta svojo novo skladbo Sto idej pospremila z linijo puloverjev. Kot sta zapisala na Instagramu, pa sta se, namesto, da bi naročila kup kitajskih puloverjev in nanje natisnila logo skladbe, odločila za drugačen pristop. Ker sta ljubitelja mode iz druge roke in pa velika podpornika domačih ustvarjalcev, sta umetnico Nano Irgolič prosila, da izbere deset različnih rabljenih, a lepo ohranjenih puloverjev in nanje izveze logo nove skladbe Sto idej. Tako bo vsak pulover ponovno ljubljen, ročno izvezen v Sloveniji in unikaten, sta še zapisala. Cena enega je 95 evrov.
Vse preveč je takih "znanih" slovenceljnov, ki nimajo česa ponudit, razen samopromocije.
To sta dva debila in še večji debili jima nasedajo.
Hebo vas "znani" Slovenci!!!