Pogrebno mašo, na kateri je bilo 800 povabljencev, je vodil nadškof Benito Cocchi, ki je poudaril, da Pavarottijeva smrt za Italijo pomeni veliko izgubo. "To je zgodba o dečku, ki mu je bil podarjen neverjeten glas, ki ga je vztrajno uril in tako postal eden od največjih tenoristov vseh časov,“ je dejal Cocchi, italijanski premier Romano Prodi pa je v svojem govoru izpostavil Pavarottijev trud za mir in razvoj kulture. "Luciano si je želel, da bi nam v spominu ostal kot operni pevec, kljub temu pa ne smemo pozabiti na njegova človekoljubna dela,“ je dejal Prodi.
Množici, ki se je zbrala na trgu v Modeni, so predvajali Pavarottijeve posnetke, mašo, ki se je
začela z
Verdijevo Ave Mario (odpela jo je bolgarska sopranistka
Raina Kabaivanska), pa so spremljali na velikih videozaslonih. Na žalni
slovesnosti je nastopil tudi italijanski operni pevec
Andrea Bocelli. Vse navzoče je najbolj ganil posnetek, na katerem sta Pavarotti in
njegov oče
Fernando zapela hvalnico Panis Angelicus.
Pogreb kot za kralja
Po končani slovesnosti je krsto v spremljavi
Puccinijeve arije Nessum Dorma iz katedrale neslo 14 pogrebcev. Žalujoči so
Pavarottija na zadnjo pot pospremili z glasnim aplavzom in vzkliki bravo. Na nebu pa se je od
tenorista poslovilo še deset vojaških letal, ki so na nebo z izpusti narisali barve zastave –
zeleno, belo in rdečo.
Pavarottija so pokopali v družinskem grobu na pokopališču Montale Rangone, kjer počivajo pevčevi starši in njegov sin Riccardo.