Kot skorajda pri vsaki stvari se mnenja krešejo tudi okoli malinove marmelade, ki jo pod blagovno znamko As Ever prodaja vojvodinja Sussexa.
Blagovno znamko As Ever so lansirali pretekli teden. Meghan je med drugim ponujala malinovo marmelado za 13 evrov, cvetlični med za 25 evrov, cvetlične posipe za 13,5 evra ter različne čaje (11 evrov), piškote in tudi mešanico za palačinke, ki je stala slabih 13 evrov. Izdelke je razprodala v manj kot eni uri.
Po spletu sedaj krožijo prve ocene njenih izdelkov, še zlasti veliko se govori o njeni marmeladi. Zdi se, da so kupci z njo najmanj zadovoljni. Nekateri pravijo, da gre v bistvu za navaden namaz, drugi so ji nadeli vzdevek "scam jam", kar bi lahko prevedli kot "prevarantsko marmelado".
Daily Mail je pisal, da je bil izdelek ob odprtju "voden", zaradi česar se sprašujejo, ali je bil izdelek pravilno pakiran. "Ko smo žlico zapičili v Meghanin malinov namaz, je s srebrnine kapljal kot omaka," pišejo.
Vplivneži so pakete odpirali pred kamero. Tudi njihove ocene so bile mešane. Ena uporabnica TikToka pravi, da je marmelada kisla, druga pa se je skremžila, ker ji je bila presladka ... Stvar okusa.
"Majhno, drago, tekoče teksture in nič posebnega," je izdelek pokomentiral uporabnik X in dodal: "Mislim, da bom ostal pri svoji običajni marmeladi."
US Weekly piše, da se je na X-u pojavilo tudi več fotografij, na katerih je videti, kot bi bili v marmeladi lasje.
People finding hairs in their as ever jam @netflix explain? You must be so proud to be associated with constant failure Meghan markle and her flop of a brand as ever. pic.twitter.com/rqzUpTLJf3
— Bee Hyped (@BeeHypedMemes) April 5, 2025
Da so kupci še zlasti z marmelado nezadovoljni, bo Meghan zagotovo zabolelo, saj jo je opisala "kot srce linije". "Z njo se je vse začelo," je razkrila. Bila je prvi izdelek, ki ga je lansirala še pod prvim imenom blagovne znamke American Riviera Orchard.
Meghan se je sicer morala ta teden opravičiti, a ne zaradi marmelade, temveč zaradi medu. Več o tem TUKAJ.
Sedaj vemo zakaj je Ž24 takšen....zaradi marmelade.....! Samo povem....
Spet anatema žurnalizma. Sramota je, kar pišete.