Verjetno ni nič novega, da igralci in pevke nastopajo tudi v oglasnih spotih za številne proizvode,
ki naj bi jih uporabljali sami. Posebno igralci imajo to sposobnost, da potrošnike prepričajo o
kakovosti določenega izdelka in smiselnosti uporabe. Pogosto se izkaže, da potrošniki po nakupu
ugotovimo, da je bil vrhunski samo oglas, izdelek pa ne dosega naših pričakovanj. Včasih pa nas že
sam oglas odvrne od nakupa.
Brooke Shields nastopa v oglasu za kozmetično sredstvo Latisse, s katerim lahko
pospešimo rast trepalnic. Po uporabi naj bi bile naše trepalnice daljše, temnejše in bolj goste.
Igralka v oglasu nasmejano pripoveduje, kako zadovoljna je z učinkom, nato pa sledi presenečenje.
Dobite tudi trajne spremembe
Opozorilo glede stranskih učinkov je prav grozljivo. Ker se Latisse nanaša na veke, lahko
le-te potemnijo, morda začasno, lahko pa tudi trajno. Ob stiku z beločnico lahko povzroči rdeče in
srbeče oči. In najhuje, v nekaterih primerih lahko Latisse vpliva na spremembo barve oči, kar je
prav tako lahko trajno.
Oglas je naletel na različne odzive, vsekakor pa se najdejo potrošniki ali bolj verjetno
potrošnice, ki bodo opozorilo o stranskih učinkih preslišale in vseeno zapravile 90 evrov (kolikor
stane Latisee) za daljše, temnejše in bolj goste trepalnice.
Brooke reklamira strup
Brooke v reklami za kozmetični izdelek uporablja presežnike. Žal pa ima izdelek toliko stranskih učinkov, da bi se morala igralka malce zamisliti.