Francoska organizacija ADMD, ki se zavzema za evtanazijo, je na družbenih omrežjih objavila plakat, ki prikazuje prizor v pariškem tunelu iz leta 1997, v katerem je umrla princesa Diana. Oglas prikazuje sliko poškodovanega avtomobila v predoru z napisom: “Diana ni izbrala svoje smrti ... leta 2024 bi morali imeti izbiro.”
Oglas je naletel na ostre kritike, prijatelji pokojne princese in politiki so ga označili za gnusnega in podlega. “To je kruto, brezčutno in oportunistično. Diano so izkoriščali v življenju, zdaj pa izkoriščajo njeno smrt,” je za Daily Mail povedala baronica Rosa Moncton, ki je bila princesina tesna prijateljica. Kensingtonska palača je prav tako izrazila jezo in ogorčenje nad uporabo njene tragične prometne nesreče v oglasu.
Po tem ko je oglas naletel na široko ogorčenje javnosti, so se v organizaciji ADMD odločili, da oglas umaknejo. V izjavi so zapisali, da se opravičujejo vsem, ki jih je izbor slike šokiral. Diana je bila stara 36 let, ko je umrla skupaj z Dodijem Fayedom v avtu, ki se je zaletel v steber v pariškem predoru, 31. avgusta 1997.