Angelina Jolie je novi obraz kampanje Ključne vrednote blagovne znamke Louis Vuitton. Njena fotografija je nekaj posebnega, saj jo je legendarna fotografinja Annie Leibovitz prikazala v prav posebni luči – v vlogi čisto navadne ženske, ki v preprostih oblačilih, bosa in brez ličil sedi na lesenem čolnu in uživa v miru. "Ljudje takšne Angeline niso vajeni. Všeč mi je, ker gre za zelo pristen trenutek," je izjavil Pietro Beccari, podpredsednik podjetja.
Leibovitzova pa je zaradi tega "pristnega trenutka" imela s snemanjem, ki je potekalo v Kambodži, precej težav. Kot je izjavila, je morala s čolna najprej nagnati Angelinine otroke, preden se je lahko lotila dela.
Kampanja s srcem
Angelini so za oglas plačali več milijonov, ki pa jih bo lepotica nakazala dobrodelnim organizacijam. "Ta kampanja prikazuje prav posebnega človeka in prav posebno potovanje," je še razložil Beccari. V kampanji Ključne vrednote so sicer že sodelovali tudi Bono, Sean Connery, Keith Richards in Catherine Deneuve.