Slovenci se, kar se erotične popestritve tiče, ne razlikujemo prav dosti. Pozanimali smo se, kaj kupujejo Primorci, Dolenjci, Štajerci, Gorenjci in Ljubljančani. Slovenci smo pravi šaljivci, saj so povsod po državi zelo popularni humorni erotični artikli.
Primorci zagreti celo leto
V Kopru gredo za med vibratorji, vaginalne kroglice, vibracijski jajčki, masažna olja, lubrikanti, dvd-ji in šaljivi artikli. Mlajši večinoma kupujejo šaljive artikle, kot so antistresne joškice, lizike v obliki penisa in jošk, seks zvončki, slamice v obliki penisa, lisice, erotični kompleti in sladkorne hlačke. Stranke med petindvajsetim in sedemdesetim letom pa posegajo po bolj uporabnih artiklih za popestritev spolnosti, kot so vibratorji, analni čepki, popularni We-vibe in erekcijski obročki. "Pri nas povečane prodaje pred in med dopusti ni zaznati, saj smo na obali, kjer so določeni vedno na počitnicah," nam je zaupala Iris.
Dolenjci erotični na deževne dni
Damjana ima v Novem mestu največ strank na deževne dni, in sicer moških, kar je vsekakor slovenska posebnost. Dolenjci si deževne dni radi popestrijo z erotičnimi dvd-ji in erekcijskimi tabletkami, ki so tudi sicer zelo popularne. Tako kot drugod po Sloveniji so tudi na Dolenjskem izredno priljubljeni različni stimulatorji, vibratorji, lubrikanti in šaljivi artikli. Upadla je prodaja dvd-jev, Dolenjci pa so vedno bolj odprti in se po nasvet veliko raje odpravijo v erotično trgovino kot v lekarno. Večni problem današnjega časa je stres in z njim povezano pomanjkanje libida ter težave z erekcijo. V pomoč tovrstnim težavam prodajo največ erekcijskih tabletk, pumpic in obročkov. Dame pa zaradi jemanja kontracepcijskih tabletk in suhe nožnice na veliko posegajo po različnih lubrikantih.
Štajerke sramežljive
Mariborčani kupujejo vsega po malo, pove Borut. Zelo iskani so vibratorji, japonske kroglice, lubrikanti, masažna olja in stimulatorji. Tudi Štajerci radi posegajo po šaljivih artiklih, ki so odlična presenečenja za rojstne dni, dekliščine in fantovščine. Starostna skupina je od osemnajst let do strank, ki si popestritve želijo na stara leta. Trgovino večinoma obiskujejo moški, takoj za njimi so pari. Borut pove, da so Štajerci veliko bolj hrabri in odprti za erotične nakupe od Štajerk, ki so bolj sramežljive.
Gorenjci so za vibratorje
Tako kot drugod po Sloveniji se tudi v Kranju izredno priljubljeni različni stimulatorji, afrodizijak za moške in ženske, lubrikanti, kondomi in šaljivi artikli, najbolj priljubljene so šaljive majice in predpasniki. Klasika pa so vibratorji na sto in en način. Starostni spekter strank je zelo širok, najbolj zagrete pa so stranke med štiridesetim in petinštiridesetim letom. Tudi v Kranju je največ strank moškega spola, sledijo pari in kot zadnje ženske, nam je zaupala Tea.
V Ljubljani iščejo G-točko
V prestolnici so izredno popularne japonske kroglice, vibracijski stimulatorji za popestritev predigre (stimulator v obliki metuljčka), afrodizični dodatki in t.i. flash light vagine, ki so narejene po znanih porno igralkah. Klasične vibratorje so zamenjali vibratorji, ki stimulirajo žensko in moško G-točko, med najbolj popularnimi je We-vibe, za med gredo tudi masažniki prostate. V poletnih mesecih se poveča prodaja erotičnega perila in kopalk, zaščite, lubrikantov in masažnih olj. Sicer pa Nada iz Red shopa in Kristina iz Venera shopa pravita, da ima v Ljubljani vsaka trgovina svoj krog strank. Nekje je več turistov, drugje več študentov ali zaposlenih. Različne so tudi starostne skupine in želje strank.
na koroškem pa to tako ali tako ni potrebno, ker dajo korošice noge narazen, če se sam uležejo ;)