Francoski raziskovalci so ugotovili, da so imele fotografije ljudi, ki jedo, močan vpliv. V raziskavi so prosili 120 odraslih in otrok, naj si ogledajo različne fotografije, na katerih ljudje jedo. Pri otrocih je bil učinek veliko bolj zapleten kot pri odraslih. Na splošno pri odraslih velja, da pazijo na svoje telo. Ko so si ogledovali fotografije, so si manj želeli hrane, ki jo je jedla debela, kot pa tiste, ki jo je jedla vitka oseba.
Pri otrocih so bili odzivi kompleksnejši. Otroci so si zaželeli na primer čokolade ne glede na to, ali jo je jedla debela ali vitka oseba. Če pa jim hrana na fotografiji ni bila všeč, so jo pri debelih osebah še hitreje zavrnili. Nanje so tako vplivala čustva. Če so se ljudje na fotografijah smejali, so si otroci priljubljene hrane želeli še bolj, ne glede na to, kdo jo je užival. Če so osebe hrano zavračale, je ta odvračala tudi otroke.
Nasmeh in pozitivni občutki ključ do uspeha
Raziskovalci so tako prišli do zaključka, da tudi če otroci hrane ne marajo, so jih prepričale fotografije ljudi, ki to hrano jedo z nasmehom. Bolj učinkoviti pa so bili nasmejani obrazi suhih kot pa debelih oseb.
Raziskava, objavljena v reviji Obesity, je tako pokazala, da na otrokovo izbiro vplivajo občutki drugih. "Do zdaj še nismo zasledili raziskave, ki bi pokazala vpliv namrščenega in veselega obraza na otrokovo željo po hrani," je povedala preiskovalka Sylvie Rousset. Starši si tako lahko obetajo zdravo prehranjevanje svojih otrok. Če bodo svojim otrokom pri skupnem kosilu ali večerji pokazali, da jim hrana, ki njim sicer ni všeč, prija, bo otrok spremenil svoje mnenje. Je pa res, da je spreminjanje prehranjevalnih navad običajno dolgotrajen postopek.