Na gledališkem festivalu Ex Ponto bo letos na vrsti družina. Pretekla tematika se je dotikala predvsem politike in vere.
Družina = suženj
Po besedah Kramarja, ki je na oder prenesel svoj pogled na suženjsko družino Fritzl s tiranskim očetom na čelu, ljudje nočejo biti soočeni z realnostjo, ki je skozi njegovo prizmo nadvse kruta. Še bolj zato, ker med igralci v predstavi nastopajo resnične žrtve, ki v igro prinesejo svoje boleče izkušnje, od posilstev do brezdomstva. "Žrtve nočejo govoriti o tem, družba tudi ne, tematika ni tabu le za komercialne medije, ker jim gre samo za dobiček," še opozarja Kramar.
Iz antike v sodobnost
Pogled dunajskega režiserja na družino, ki je rdeča nit letošnjega Ex Ponta, je le eden od nekaterih, ki jih bo mogoče videti na klasičnem odru, pa tudi novih, netipičnih gledaliških lokacijah, v apartmaju hotela Park, kjer bosta uprizorjeni Meja in Umazane zgodbe, ter na osrednji ljubljanski tržnici, ki bo prizorišče Čarninega napeva.
Izmed 13 različnih dogodkov v izvedbi domačih in tujih avtorjev bo kot prva v torek v Stari mestni elektrarni na ogled "balkanska" koprodukcija Kasandra, antična drama v sodobni preobleki, ki prek različnih mitoloških junakinj nakazuje, da je bila družina disfunkcionalna že pred davnimi dva tisoč leti.