Za slabo postrežbo v hotelski restavraciji vam lahko povrnejo do 15 odstotkov vrednosti aranžmaja; če je v hotelski sobi vlaga, vam lahko povrnejo med 10 in 50 odstotkov vrednosti aranžmaja; če ne boste zadovoljni s čiščenjem sobe, pa med 10 in 20 odstotkov vrednosti, ki ste jo plačali za svoje počitnice.
To so samo nekatere predpostavke, do katerih imate pravico, če niste zadovoljni s svojimi počitnicami. Frankfurtska tabela je pripomoček za oblikovanje višine zahtevka, ki ga potrošnik uveljavlja zoper turistično agencijo, kadar storitve niso bile opravljene v skladu z dogovorom, pravijo pri Zvezi potrošnikov Slovenije.
Sodobnega turista zmoti vse
Tabela je zaradi svoje dodelanosti dosegla precejšen odmev, saj lahko potniki zdaj lažje ocenijo, kakšen je lahko njihov zahtevek od organizatorja potovanja, če storitve niso bile v skladu z dogovorom. Vendar pa so z nastankom tabele opazili porast novih turistov, ki se na potovanje odpravijo z namenom, da bi dobili povrnjenih čim več stroškov.
Čim več dokazil
Da boste tako zahtevo lažje uveljavljali, je dobro že v kraju letovanja pridobiti čim več dokazil, računov, fotografij, s katerimi boste dokazovali pomanjkljivosti. Nekatere turistične agencije vam denarja ne bodo povrnile, če boste v izbranem hotelu ali apartmaju preživeli celoten dopust in se nad namestitvijo pritožili šele, ko se vrnete z dopusta. Najbolje je torej, če se v vsakem primeru pritožite takoj, ko z nečim niste zadovoljni, in si tako zagotovite, da bo vaša pritožba obrodila sadove. Pritožbo pa v vsakem primeru naslovite na turistično agencijo, ki je bila organizator vašega potovanja.
Podrobnejšo interpretacijo tabele si poglejte tukaj.