Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je včeraj starše vnovič pozvala, naj podprejo akcijo Za šolo brez oglasov. “Ob pregledu učbenikov, revij za otroke in promocijskega materiala, ki so ga številni šolarji prejeli v prvih šolskih dneh, lahko nedvomno sklenemo, da številni otroci pred oglasnimi vsebinami niso varni niti v šoli. To pa še ni vse. Starši ste nas opozorili tudi na plakat z abecedo in oglasom, ki visi v razredu vašega šolarja, ter na predstavljanje plačljivih interesnih dejavnosti celotnim razredom v okviru podaljšanega bivanja,” opozarjajo na ZPS.
Starše vabijo, naj tudi v prihodnje pošiljajo morebitne sporne primere nagovarjanja otrok z oglasnimi vsebinami.
Razlike med šolami
“Nagovarjanje otrok in njihovih staršev se ponudnikom očitno izplača, v oči pa bode dejstvo, da vrata vseh šol niso enako odprta,” ugotavljajo na ZPS in dodajajo: “Zavedamo se, da je zaradi krize tudi več pritiskov ponudnikov na šole, vendar pa tudi starši postajajo vedno bolj občutljivi – nekateri zaradi socialne stiske, drugi pa, ker želijo zaščititi svoje otroke.” Kampanjo lahko podprete na spletni strani Zps.si/o-nas/aktualno/za-solo-brez-oglasov-podprite-kampanjo.