Magazin
2 ogledov

Nostalgija je pri Broadwayu zavajala

Oglaševanje Broadwaya bo moralo biti drugačno. Žurnal24 main
Oglaševalsko razsodišče je prepovedalo nadaljevanje spornega oglaševanja Muzikala Broadway.

Oglaševanje Muzikala Broadway, ki so ga v začetku novembra uprizorili v Cankarjevem domu, je bilo sporno, je včeraj odločilo Oglaševalsko razsodišče.
Oglas na spletnem mestu podjetja Eventim bi namreč po mnenju razsodišča lahko zavajal potrošnike.

Napihnjenost oglaševanja

Odločitev je razsodišče sprejelo na podlagi pritožbe enega izmed obiskovalcev predstave: “Oglas je vseboval neresnične in napihnjene navedbe,” je zapisal in dodal, da se ne bi odločil za nakup vstopnice, če oglas ne bi lažno obljubljal velikih imen, orkestra, bogate kostumografije, scenografije in drugega.

Zavod Nostalgija, ki je dogodek organiziral, je navedene pritožbe zavrnil, kljub temu pa mu je nadaljevanje takšnega oglaševanja razsodišče prepovedalo.

Vsebina šova ni oglas
Pritožba, ki se je nanašala na oglasni trailer 23. oddaje Kmetije slavnih in jo je prav tako reševalo razsodišče, pa, tako so zapisali, ne spada pod oglaševanje, saj gre za del vsebine šova.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.