Magazin
23 ogledov

Ne črtajte zabave

Prelomnico podjetja kaže dostojno obeležiti. Varčevanje pri marketinških aktivno Žurnal24 main
Kriza je nekaterim podjetjem najprej skrčila sredstva, ki jih namenjajo za promocijo in motiviranje zaposlenih. Denar za tovrstne dogodke lahko pridobite s subvencijo.

V letu 2009 so investicije v trženjske dejavnosti slovenskih podjetij zaradi krize upadle. Dogodki, kjer podjetja promovirajo svojo dejavnost ali motivirajo zaposlene, čakajo na boljše čase. Vendar pomanjkanje investicij v konference, koncerte, kongrese, srečanja, team buildinge, praznovanje obletnic in podobno lahko vodijo v začaran krog: ker podjetja ne vlagajo v samopromocijo in zaposlene, se jim promet in motivacija kadrov nižata, kar vodi proti dnu.

Na trgu se je v organizaciji Futurističnega marketinga pojavil razpisni sklad v vrednosti 100.000 evrov, iz katerega bo mogoče sofinancirati izvedbo prireditev. To obsega najem tehnične opreme kot so ozvočenje in osvetlitev, multimedija, odri, ograje, gostinsko pohištvo, šotori in podobno. Pridobiti je mogoče največ 50-odstotni delež sofinanciranja prireditve.

Trdnost podjetja temelji tudi na dobri zabavi. © iStockphoto

 
Eno leto časa za izvedbo
Na razpis se lahko prijavijo podjetja, ki tovrstni dogodek želijo organizirati v obdobju enega leta. Razpis poteka do 30. 4. 2010, sredstva pa morajo biti porabljena do konca julija 2010. Razpisna komisija bo o prijavah odločala po posebnih kriterijih kot so namen dogodka, ciljna javnost in delež potrebne opreme v vrednosti organizacije.

Direktor Futurističnega marketinga Matej Gregorčič računa, da bo razpis prinesel korist vsem vpletenim: "Menimo, da si moramo v takih časih med seboj pomagati in verjamemo, da nas prejemniki subvencij v boljših časih ne bodo pozabili."

 

Mini intervju: Matej Gregorčič, Futuristični marketing

Od kod ideja za subvencijo in pripravo razpisa?
Opažamo, da se podjetja zaradi gospodarske krize vse manj odločajo za izvedbo že načrtovanih ali novih komunikacijskih projektov. Čeprav po eni strani stroka opozarja, da ravno teh proračunov v času krize ni smiselno zmanjševati, saj se s tem lahko doseže »bumerang« učinek v času po krizi, pa dejstva nasprotno kažejo, da se podjetja lotevajo racionalizacije najprej ravno na tem področju.  Zato smo se odločili, da izvedemo razpis z subvencioniranje izvedbe dogodkov.

Kako bo torej potekal izbor prejemnikov subvencije?
Ocenjevalna komisija je postavila tri ocenjevalna merila. Glavno merilo je vezano na delež, ki ga tehnični del izvedbe predstavlja v celotnem projektu. Drugo merilo je vezano na celotno vrednost projekta ali dogodka. S tretjim merilom, ki opredeljuje tip dogodka, pa smo želeli pomagati podjetjem, ki sicer ne načrtujejo tehnično zahtevnih dogodkov, imajo pa v svoji osnovi višjo stopnjo družbene odgovornosti.

Koliko projektov lahko prijavi posamezno podjetje?
Vsako podjetje lahko na razpis prijavi več projektov, kolikor jih načrtuje v času trajanja razpisa.
  



Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.