Znana piarovka, podjetnica in ustanoviteljica znamke People's Revolution Kelly Cutrone je podala svoje mnenje o presuhih modelih, ki še vedno vladajo modnemu svetu. Cutronova jim je stopila v bran in dejala, da se po modnih brveh sprehajajo predvsem zaradi želja strank in kupcev. "Ta trend je želja ljudi in ne modne industrije. Modno industrijo zanima le, kako služiti denar, in če bi si ljudje zaželeli 150-kilogramsko vijolično osebo, bi jim to dali."
Ob tem je izpostavila kampanjo znamke Dove, ki že lep čas stremi k poveličevanju manekenk z oblinami: "Njihova kampanja izstopa kot otekel palec. Tista dekleta v spodnjem perilu so na Times Squaru tik ob oglasu znamke Calvin Klein, kar me ne spodbudi k temu, da bi kupila izdelke znamke Dove. Seveda sem za pravo in resnično lepoto, a kot stranka si po tem ne želim kupiti oblek."
Dekleta z oblinami vseeno vse pogostejša
Z njo pa se ne strinja Chrystal Bougon, lastnica trgovine spodnjega perila za dekleta z oblinami. V nedavnem intervjuju je povedala, da je povpraševanje po takšnih dekletih vse večje. Po njenem mnenju so znamke, ki v svoje kampanje ne vključujejo večjih deklet, na slabšem.
A očitno se stvari res izboljšujejo, saj nekatere modne agencije vitke manekenke in dekleta z oblinami že uvrščajo v isto kategorijo.
S tem se nebi niti najmanj ne strinjam ...Te anoreksične pojave so produkt industrije ...popolna bedarija da se krivica vali na kupce ... med kupci anoreksičnih oseb ni.