Jennifer Lopez v spodnjem perilu bo zagotovo dvignila vaš srčni tlak. 54-letnica je z blagovno znamko za spodnje perilo Intimissimi združila moči in ustvarila kolekcijo "This is me" (To sem jaz, op. avt.).
Vodja kampanje je Riccardo Ruini, lepotico pa je fotografiral Norman Jean Roy.
Pri izboru imena za linijo svojega spodnjega perila se je pevka in igralka navezala na svoj prihajajoči album, za katerega pravi, da bo razkril njeno "transformativno pot do osebnega razvoja". "Ime kolekcije povzema bistvo njene evolucije, samorefleksije in sprejemanja pravega jaza," so sporočili iz podjetja in dodali, da ponudba "zagotavlja zapleteno vezene detajle in kakovostne materiale, kot so svilene tkanine in prefinjene čipke, ki zagotavljajo razkošno privlačnost, ki odraža zavezanost blagovne znamke, da ponudi neprekosljivo čutno izkušnjo". Spodnje perilo bo krasil poseben detajl - kolibri, ki je simbol sreče, vzdržljivosti in energije.
Pornstar????
milf