Več kot polovica Britank naj bi v trgovinah že zaprosila za zamenjavo oblačil, potem ko jih je nosila vsaj enkrat.
Spletna stran, ki ponuja ugodne nakupe Promotionalcodes.org.uk je razkrila, da je kar 56 odstotkov žensk priznalo, da so določen kos oblačila nosile več kot enkrat, preden so ga vrnile v trgovino in zamenjale z drugim kosom. Vzrok za to je sprememba mnenja o določenem kosu, do katere ponavadi pride med samim nošenjem. Ostale, ki oblačil po nošenju ne vračajo, pa pravijo, da bi se ob tem počutile krivo.
Anketa je pokazala, da je kar 96 odstotkov kupcev v zadnjem letu že obžalovalo vsaj en opravljen nakup. Kar 73 odstotkov pa je zgrešen nakup tudi zamenjalo za drug artikel.
"Večini se je v zadnjem letu že zgodilo, da jim določen kos kmalu po opravljenem nakupu ni bil več všeč, a manj kot tri četrtine dejansko moti vrnjeno blago. Hkrati pa več kot polovica žensk priznava, da je že nosila kos, ki ga je kasneje vrnila", je povedal predstavnik spletne trgovine Promotionalcodes.org.
Med zgrešenimi nakupi so najpogostejši čevlji in jakne
Med najbolj pogoste kose, ki jih stranke vračajo nazaj na prodajne police, se uvrščajo čevlji in jakne, sledijo jim vračilo kavbojk, majic in hlač. Nobena izmed vprašanih Britank pa ni želela priznati, da v trgovine vrača tudi nošeno spodnje perilo.