V eni od zadnjih kampanj za modno hišo Marc Jacobs se v reklamnih oglasih pojavi pevka Miley Cyrus, ki pa začuda ne vzbuja nobene kontroverznosti. Gre za žensko, ki leži poleg nje, ki bolj bode v oči. Miley in dve manekenki pozirajo na z luno osvetljeni plaži, pevka sedi in strmi v daljavo, ena manekenka stoji v ozadju, medtem ko druga leži na mivki. Slednja ne daje vtisa zadovoljstva in sreče, temveč leži na hrbtu, polovico obraza ima pokritega, spominja na žensko truplo. A seveda je lepo oblečena.
Ne gre seveda za prvo takšno podobo v oglasih za modo ali zabavo. Zadnjih nekaj let so ženska trupla, še posebej zelo lepa ženska trupla, postala stalnica modnih snemanj, oglaševalskih kampanj in televizijskih šovov.
Na pol gola, v nezavesti, v modricah, zabodena,...
Leta 2006 je Jimmy Choo prikazal žensko, ki se je očitno onesvestila v avtomobilu, za njo pa v temi sedi moški in vihti lopato. Leto kasneje je revija V supermanekenko Doutzen Kroes predstavila v več podobah, na katerih je navidezno nezavestna, napol gola, na eni pa v roki drži medvedka.
Istega leta so v šovu Ameriški top model v eni od epizod predvajali, kako manekenke pozirajo, kot da so mrtve. Žirantje pa so imeli nerealne komentarje - eni od tekmovalk, ki je pozirala, kot da so jo pred nekaj trenutki brutalno zabodli, so rekli, da ni videti dovolj mrtva. Druga, ki je "padla z visoke zgradbe“, je bila dovolj mrtva, tretja, ki je "padla po stopnicah" in obležala v modricah, pa je prejela pohvale, da je zelo lepa in mrtva.
Zgražanje in umik
Obsedenost s smrtjo v oglaševalskih kampanjah pa ni tako presenetljiva, saj sta ženska pasivnost in molčečnost izjemno seksualizirani, se dobro prodajata in sta stilsko zelo primerni. Pa si množice dejansko želijo takšnih podob? Ženske v veliki meri tega ne odobravajo in to tudi glasno povedo. Modne hiše so zato nekaj takšnih oglasov tudi umaknile.
Žalostno a, zaradi podhranjenosti so slabokrvne in skoraj ne rabijo ličil, da delujejo kot trupla.