Na milanskem tednu mode so prejšnji teden navdušili s kolekcijo D&G za pomlad/poletje 2012 in obenem presenetili z novico, da je prikazana kolekcija tudi zadnja. Za ukinitev linije so se odločili, "ker bodo tako lažje več energije in moči posvetili primarni kolekciji Dolce&Gabbana".
Drzen D&G
Ne dvomimo, da bodo največje modne navdušenke linijo D&G zelo pogrešale, saj je ta prav s svojo drznostjo, živahnostjo in sproščenostjo v modno hišo Dolce&Gabbana vnesla nov, mladostniški veter. Kljub temu pa ne gre prezreti nekaterih modnih kritikov, ki pravijo, da sta si bili obe liniji med seboj preblizu, tako cenovno kot oblikovalsko, in tako konkurirali ena drugi.
Žalujejo tudi trgovci
Z grenkim priokusom so slovo linije D&G sprejeli tudi italijanski trgovci, ki pravijo, da je bila to ena od najfleksibilnejših modnih linij, letno pa je prinesla 400 milijonov evrov prihodkov. Trgovci obenem ne dvomijo, da se bo zadnja pomladno-poletna kolekcija prodajala zelo dobro.