Ravne, čiste linije, minimalizem, drugačnost, ekstravaganca in uporabnost so razpoznavni znaki Incognito Designa, ki stavi na črno, simbol odpadnikov, aristokratov in duhovščine. Letošnjo pomlad s poudarkom na večnih sopotnicah – torbah.
Iz nahrbtnika v torbo
"Ustvarjamo za tri kategorije ljudi. Za 'potepuhe' so primerne torbe, ki ohranjajo svojo mehkobo, so trpežne in čim manj obdelane. Njihova posebnost je spreminjanje oblike, saj se nahrbtniki po potrebi hitro spremenijo v torbo," pravijo pri Incognito Designu.
Poslovneži zahtevajo predvsem uporabnost in kakovost. "Usnje mora biti najbolj kakovostno, s potiski ali lakirano, obenem njihov okus zadovoljijo le najbolj estetske torbe in na drugi strani že kar kričeča zapirala," nadaljujejo. V zadnjo kategorijo spada "duhovščina" oziroma vsi, ki se ukvarjajo z duhom časa – od umetnikov in arhitektov do igralcev. "Zanje z velikim veseljem ustvarjamo torbe, ki so drugačne, zanimive in združujejo majhne izboljšave, ki uporabnost nadgradijo v multifuncionalnost in dajo izdelku – torbi nov videz."