Spletna stran za iskanje modnih kosov, Lyst, je sestavila seznam slavnih žensk, ki so s svojimi modnimi izbirami najbolj vplivale na naše nakupe v zadnjih 12 mesecih. Pri tem so spremljali, kako močno je po omembi oblačil na družbenih omrežjih naraslo povpraševanje. Najbolj zanimiv je bil podatek, da med top 10 ni več vojvodinje Kate, se je pa med deset najbolj vplivne modne ikone sveta prebila njena svakinja Meghan.
Na desetem mestu je Ariana Grande, ki je znatno vplivala na popularnost "oversize" puloverjev in znamk Reebok, Burberry in Vera Wang. Tik nad njo je Rihanna, ki je bila lani na prvem mestu. Osmo mesto je zasedla Blake Lively, ki blesti v vsem, kar obleče, še zlasti popularen pa je bil hlačni kostim iz modne hiše Ralph Lauren, ki je bil v hipu razprodan. Diorju pa se je smejalo zaradi Chiare Ferragni, ki je z izborom svoje poročne obleke dvignila njihovo prodajo in tako pristala na sedmem mestu. Šesto mesto pripada Sereni Williams, ki je za 108 odstotkov dvignila prodajo črnih kril za tenis, blagovne znamke Nike. Beyonce je na petem mestu. Rumeni Balmainov pulover, ki ga je nosila na festivalu Coachella, je povzročil pravo evforijo. Povpraševanje po njihovih puloverjih je zraslo za 58 odstotkov. Cardi B je zasedla 4. mesto. Zaradi nje je postal ulični stil bolj popularen. Vojvodinja Meghan je letos na tretjem mestu. Blagovne znamke se lahko v povprečju veselijo 200-odstotnega dviga prodaje, če njihovo oblačilo obleče lepa vojvodinja. Pred Meghan je Kim Kardashian, ki je letos od mrtvih obudila Fendi. Na prvem mestu pa je Kylie Jenner, modna ikona mladih. Prodaja roza obleka, ki jo je nosila na svoji rojstnodnevni zabavi, se je v 48 urah povečala za več kot 100 odstotkov.